EXCO YANG HANYA BERMINAT BERPOLITIK DARI PADA BERKHIDMAT PERLU DIPECAT

Friday, January 29, 2010

Hishamuddin Yassin , Naib Ketua Pemuda UMNO Putrajaya baru baru ini di belasah oleh pemuda UMNO Putrajaya, Tak percaya tanya dia , Kenapa? Kerana bagi budak budak UMNO Putrajaya, Hishamuddin atau Yeop ini di benci kerana cakap besar, suaka cari nama , suka cari publisiti bodoh dan suka tabur janji kosong. Oleh kerana budak budak Putrajaya sudah bosan , mereka telah berhadapan dengan Yeop dan berlaku pertengkaran dan pergaduhan dengan Yeop ini.

Hari ini Yeop mahu buat kecoh pula dalam mesyuarat pemuda UMNO , mahu cari publisiti ,murahan dengan mendesak Khairy meletak jawatan, Ini semua kerana mereka merasakan bahawa ada pemimpin pemuda yang lebih senior dan berkuasa dari Khairy kerana Khairy tidak berjawatan dalam Kabinet. Ini seolah olah sengaja dilakukan kerana ada pihak yang mahu menarik kuku Khairy dan memberikan kuku kepada pemimpin pemuda yang lain,

Inilah akibatnya jika Khairy tidak ditempatkan di suatu tempat yang seharus beliau ditempatkan, Ada EXCO yang cuba memijak kepalanya khususnya Exco UMNO yang sentiasa mahu berpolitik mengikut cara pembangkang. Seharusnya mereka menumpukan kepada tugasan dan tanggungjawab kepada Pemuda UMNO buka beropollitik dalam UMNO. KPUM dipilih secara sah. Bukan KPUM menduduki kerusi itu dengan cara rampasan kuasa. Exco dilantik untuk membantu KPUM bukan untuk berpolitik.

Khairy perlu memecat Exco Exco yang bermasalah ini dan EXCO yang sentiasa mahu berpolitik ini.Jika mereka tidak berminat dengan kerja kerja pembangunan Pemuda UMNO dan lebih berminat untuk berpolitik. Eloklah mereka ini dipecat.

4 comments:

Anonymous said...

mmg patut KJ blah... liabiliti kepada UMNO... kita tak mahu ANWAR yg ke 2 dilahirkan... so pk2 lah sendiri...

lagi 1, napa baru skrg nak ckp hishammudin yassin ni camtu la camni la... ni lah politik x matang... apabila kesalahan pemimpin kita dibuka bukannya kita nak tolong betulkan tapi kita pulak memfitnah orang lain...

sampai bila pun UMNO akan trus JAHANAM.

Anonymous said...

Oi bodoh. Hishamuddin Yahya la, bukan Yassin. Haha. Bengong.

Apapun ini bukan isu. Ini isu institusi. KJ dah menang. Apahal nak suruh dia letak jawatan semata2 tak dapat jumpa PM. AKu tengok Pemuda ok je...apa yang teruk sgt banding dengan time Datuk Hisham??

Asyik2 cakap "Pemuda dulu lagi hebat". AKu nak tanya, Pemuda zaman bila ni???

Anonymous said...

DATUK ZAHID HAMIDI "UNDUR DIRI" dari Ketua pemuda UMNO tahun akhir 90'an sebab "SEDAR DIRI" tak diterima akar umbi, sedar kesalahan diri sendiri kemudian mule balik dari bawah sampai jadi naib presiden la ni.

Datuk Menantu Khairy "TAK UNDUR DIRI" dari ketua pemuda UMNO walaupun mengaku salah dia BN KALAH TEROK sebab "TAK SEDAR DIRI" walaupun dia SEDAR DIRI pemuda-pemuda sekarang ini tak de hati nak join PEMUDA UMNO BECOZ OF WHAT???? =
DIRI SENDIRI.

Bukan tak mau YOU Khairy.
Mule dari bawah la.
IKOT MCM DATUK ZAHID LA.
TAK PAYAH GELOJOH.
LEARNED FROM THE PAST...

jujuy;}

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP