LGE Hipokrit

Tuesday, June 30, 2009


Buat pembaca sila teliti video ini,betapa Lim Guan Eng menjunjung & menyokong Nik Aziz & PAS,dalam diam dia menyokong penubuhan negara Islam yang di perjuangkan oleh PAS selama ini dan tidak menolak DEB.

Patutlah PAS & Nik Aziz ,Hj Nizar & Husam begitu sayang kepada DAP,dan sanggup menurut kata, rupanya DAP berjaya mengIslamkan PAS.

Sebenarnya Nik Aziz, tidak lagi relevan sebagai ulamak , Nik Aziz bagaikan sesumpah yang boleh bertukar warna pada dan keadaan yang tertentu, Nik Aziz tidak lagi relevan dan bercakap dalam mimpi dan khayalan, Apa bezanya Nik Aziz dengan Anwar Ibrahim sekarang, hanya dibezakan dengan serban dan kain sahaja,lain semuanya sama.

Berbalik pada kisah Lim Guan Eng (LGE) apa yang sebenarnya yang mahu saya sampaikan ialah kisah LGE yang hipokrit dalam kurungan cakap tak serupa bikin.

Pada Awal tahun yang lepas beliau ke Hong Kong Disneyland bersama keluarganya dengan tiket 1st class (satu tiket puluhan ribu). Menurut sumber lagi LGE dan keluarganya menginap di Hotel 5 star Four seasons selama beberapa hari. WAH!!! Betul-betul kaki belit, cakap bertuankan rakyat tapi hidup 5 bintang. Gaya hidup apa ni?

WHAT HAPPENED TO CAT? SUDAH JADI KUCING KA? (C.A.T. - Credibility, Acountability, Transperency) YOU FAILED LIM GUANG ENG...THERE IS NO CAT IN PENANG...YOU SUDAH TIPU SAMA RAKYAT PULAU PINANG...PENIPU!!!! YOU ARE THE BIGGEST LIAR!!!LIM GUANG ENG PENIPU NO 1


Hidup Khalifah Guan Eng!!!,Hidup Tok Guru!

0 comments:

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP