Pemimpin PAS merupakan pemimpin yang korupt

Thursday, September 17, 2009


PAS kini dilanda masalah rasuah apabila pemimpin tertinggi mereka sendiri mengamalkan rasuah. Husam dikatakan telah mendapat dana yang besar sebanyak RM2 juta ketika pemilihan kepimpinan PAS baru baru ini apabila Husam cuba merebut jawatan Timbalan Presiden, Nik Aziz telah bergegas ke Istana selepas Muktamar '09 apabila YM Tuanku Sultan Faris minta Nik Aziz menghadap baginda. Apabila Nik Aziz tiba di Istana , soalan pertama Tuanku Sultan kepada 'Tok Guru adalah macam mana Husan boleh kalah setelah membelanjakan sebanyak RM2 juta'...soalan kedua...'..mana Husam dapat duit 2 juta in?'.....Tok Guru tak dapat jawap soalan soalan ini dan pulang dengan keadan yang kusut dan tidak tenteram.

Sebenarnya YM Sultan tahu bagaimana Husam mendapat sumber dana untuk berkempen ini dan YM Sultan juga tahu Husam kini mempunyai isteri baru berbangsa cina yang tinggal di Shah Alam Selangor dimana isterinya ini memiliki sebuah kereta mewah jenama Murano. Selepas projek lojing Husam di Gua Musang dapat dikesan oleh kerajaan pusat, Husam menceburkan diri pula dalam perniagaan gas dan minyak
dipersisiran Kelantan.

Sejurus selepas kemenangan tipis PAS pada pilihan raya kecil di Manek urai, Husam telah membayar orang dalam di Talisman iaitu satu syarikat luar negara yang beroperasi di Kelantan (pejabat di Pangkalan Chepa) sebagai vendor Petronas. Kelicikan Husam dengan kekuatan mabayar vendor Petronas membolehkan mereka mendapat banyak maklumat.

Sebenarnya Husam langsung tidak memperdulikan PAS lama perjuangan politiknya , tetapi perjuangan beliau hanyalah untuk diri sendiri dan seperti semua orang tahu Husam adalah boneka dan orang kuat Anwar IIbrahim dalam kumpulan Endorgan di dalam PAS. Anwar Ibrahim adalah Ketua Husam yang sebenar, keretakan hubungan Nik Abduh dan Husam amat ketara sekali sehingga beliau pernah menyatakan bahawa Husam itu adalah anak Nik Aziz yang sebnar dan bukannya beliau. Nik Abduh juga ada berkata bahawa pembantu-pembantu bapanya sebagai yang hanya belajar agama sekadar ‘mi celup tetapi mendakwa diri mereka pun ulama juga".

ADUN ADUN negari Kelantan juga merupakan ADUN yang korupt, seperti, YB Taqyiddun Adun Bunut Payung Kota Bahru, memiliki 4 ieteri dan mendemonasikan perniagaan membuat poster dan signboard di seluruh Kelantan untuk kerajaan negeri.Perniagaan beliau sungguh lumayan .Ramai yang bertanya, Macam mana nak jadi YB kalau ada 4 isteri, untuk melayan isteri pun adakala tidak cukup masa? Tidak dinafikan itu hak lelaki Islam, tetapi secara lojiknya, macam mana nak jaga rakyat? Melainkan menjaga nafsu sendiri..

11 comments:

MC_Shaharul said...

ceh jalan citer dah nmpk benor kencingnye..nk kencing pn agak2 la yop,nmpk sgt..kah kah kah..

Anonymous said...

Ini kat Kelantan mmg famous cerita niiii...

Anonymous said...

kah kah kah kah......aku igt ko ni x cukup sifat lah......citer mcm ni adik aku yg sekolah tabika kemas jer pun bleh citer mcm ni.....otak x der standard langsung...kah kah kah kah.....bodo punya olang

abghalim said...

DAH SAH

PAS adalah agama baru
Takkan percaya yang pemimpin mereka itu ALIM KUCING aka alim babi
jenis PARTI AGAMA SETAN

Jamil said...

Cerita ini semua berfakta. Memang betul Husam di kecam pihak Istana Kelantan dan beristeri Cina.

Anonymous said...

alhamdulilah la kalau berkhawin
tak buat pompuan simpanan..
ada setengah tu simpan je...
setakat ada murano tu takde la mewah...ada tu bekas menteri khawin dengan student itm hadiah kan ferrari...kepada juak juak umno
cari la sapa x menteri tu...masa paklah la menteri...bila rosmah naik kesian dia....mungkin dah tau kot....

Anonymous said...

Betul ada bekas menteri begitu, tapi janganlah melihat PAS ni bersih sangat. Depa ni pun sama gak perangainya cuma bertopengkan jubah sahaja. Orang kita ni mudah terima kerana ramai yang kurang ilmu agamanya.

Baguslah Husam beristeri dua namun persolanya mana dia dapat duit? Hahaha... tapi takpa di dah confirm masuk syurga.

Al-Gekko

Anonymous said...

Buang blog parpu kari...

saya telah menemui kaedah untuk membuang blog parpu kari dari alam internet..

cara2nya ada ditunjukkan dalam http://rajakamil.biz/2009/09/10/flag-blog-si-nabi-palsu-ni/

blog parpu kari perlu dinyahkan dari blog politik kerana menggunakan kata2 kesat, maki hamun dan mencarut ...adalah diharapkan semua bloggers UMNO, PAS,PKR yang benci cara parpu kari berblog bersatu untuk meng'flag'kan blog ini...

Tuan blog,
sila sebarkan maklumat ini kepada teman2,

sekian terima kasih

Wenger J Khairy said...

Bro Raksaksa,
Selamat Hari Raya bro. Gambar Godzilla tu steady ye. Biar kita sama mengaum untuk mempertahankan kebenaran di ruang alam maya ni.

putraminang said...

Hidup Islam & Kebenaran!!!
Pergi jahanam dengan Kebangsaan...
Pupus sudah Islam Hadhari!

mat lanai said...

kalu setakat cakap sahaja semua orang boleh..ini bukti xdak apa xdak..dont be childish bro...trus trang aku cakap..ni propaganda BODOH...
budak sekolah menengah pon boleh tergelak kalu baca ayat hangi..

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP