Kalah dah tentu kalah - Anwar dan PR akan rancang kekecohan di Bagan Pinang

Wednesday, September 30, 2009


Gambar http://dun31baganpinang.blogspot.com/

Kekalahan sudah terbayang oleh Anwar Ibrahim dan barisan Pakatan Rakyat dapat merasakan bahawa mereka akan kalah di Bagan Pinang. Apa yang perlu mereka perlu lakukan adalah untuk menggalkan pilihanraya kecil ini. Sukar bagi mereka unuk menipu pengundi Bagan Pinang. Anwar terpaksa merangka strategi supaya pengundi tidak akan keluar agar peratusan jumlah pengundi akan memberi kesan besar kepada majority kemenangan kesuluruhan.

Antara kaedah dan rancangkan yang akan digunakan oleh Pembangkang ialah dengan menggunakan Jentera Pemuda PAS yang akan mengulangi peristiwa di Manik Urai dengan memulakan rusuhan di peti undi seperti di Manek Urai Kelantan.

Jentera Pemuda PAS juga sudah bersiap sedia menurunkan peruntukan kepada awang Gedebe PAS Kelantan untuk buat kecoh dan provokasi.

Seperti biasa kereta kereta penyokong PR akan menyesakkan jalan-jalan di Bagan Pinang dan mereka juga akan mebuat provokosi selepas tengah hari bagi memaksa pihak polis bertindak untuk menyelesaikan rusuhan.

Mereka juga akan mempersendakan yang kononnya calon BN ini kononnya tidak disukai oleh rakyat dilauar Bagan Pinang kerana kononya terlibat dalam gejala rasuah, malanganya mereka tidak dapat menandingi TS Isa dan idak dapa mengalahkan TS Isa walaupun mereka kata calon mereka bersih. Mereka juga akan menyalahkan SPRM dan melibatkan timbul isu pengundi hantu pula, dan pastinya isu undi pos walhal semua itu adalah undi sah. Mereka juga akan bersandiwara seolah olah PAS tak berminat sebab dah 'letih' berpolitik. Ayat-ayat ini dah mula keluar. Berbagai Isu akan ditimbulkan termasuk isu kepala lembu untuk tarik pengundi India. Isu Kg Buah Pala pun akan dipersalahkan kepada Kerajaan BN, walhal terang terang adalah masalah DAP dan PR. Namun pengundi Bagan Pinang Tidaklah sebodoh pengundi Permatang Pauh.

Calon BN TS Isa Samad adalah bekas guru, banyak berjasa pada komuniti dan juga merupakan bekas MB yang amat popular di kalangan orang Negeri Sembilan, sokongan akar umbi terlalu kuat dan tidak berbelah bahagi . Beliau juga merupakan anak tempatan. Orang luar perlu melihat ini sebagai simbol dan signal bahawa Isa sebenarnya adalah seorang ahli politik dan pemimpin yg mesra rakyat. Bagi yang belum kenal TS Isa tentu kagum dengan desakan yang dibua oleh anak anak tempatan terhadap Isa.

Beliau juga begitu setia kepada parti, walaupun dilucutkan jawatan setelah memenangi jawatan Naib Presiden, beliau masih setia. Tidak pun engkar dan menentang keputusan Lembaga Disiplin atau marah kepada pucuk pimpinan. Tetap setia berkhidmat. Orang sebegini patut dihadapankan dalam parti. Tiada undang undang yang menyatakan bahawa beliau idak layak bertanding. mengapa beliau tidak boleh bertanding . Undilah TS Isa.

HOBEN JANG HOBEN!!!

KEK PEMATANG PASIR BOLEHLA TUNJUK HERO BAI!!!

KALAU NAK NGASO KONO GANYANG, MEH LA CUBO KEK BAGAN PINANG!!!

8 comments:

Jalan Benar said...

Anwar perusuh dari dulu. Orang gila kuasa mmgnya perusuh.

MC_Shaharul said...

aik stau aku yg xleh terima kekalahan tue umno,pas dari dulu msuk prk kalah x pnh wat rusuhan pn,umno tue yg xleh trima kekalahan aku tgk,tgkla lps pru ke 12 hari tue,mcm ilang pnca jer..pastue bikin huru hara kt negeri pr,rampas perak la,wat kecoh kt selanggorla,kt kdh,xpe2 korang tgu la smpai pru ker 13 yer,kasi lenyap korang nie dari muka bumi..hehehe..lps tue jgn wat kecoh ye,duk senyap2 kt umah..hehehe

Raziq Najab said...

Siapa yang kecoh skrg ni kat TV & media kalau bukan UMNO/BN...
Kempen guna semua harta benda Rakyat!

Pas dah biasa dengan kekalahan bukan macam Yahudi di Palestin!!!

julee said...

This country has racist laws that discriminate against minority citizens. Over the last 3 decades the discrimination has gotten from bad to worse.

The policies of this government reminds us of South Africa apartheid days which was condemned by all humanity.

I wonder how these racists can reconcile their actions with the tenets of their religion.

kentanjim said...

We all know that from history, whether it be May 1969 or Kampung Medan or those who dies under police custody, it is usually the malay Muslims who are mistreating and killing other races, maybe due to their heritage Muslim recalcitrant.

Not many malays are able to respond and debate openly to criticism. They only know how to respond in a violent manner way.

miya said...

Bodoh punya melayu babi……….

Baik balik ke tanah melayu la. We are natives of Sabah and Sarawak land - buat apa kamu punya orang datang sini menjajah kita oh?

Kita tak suka kamu orang datang sini mengorek sumber petroleum tanah kita - this Sabah and Sarawak land not belongs to your malays.

Get out from Sabah and Sarawak la!

Bodoh melayu babi!

researcher said...

According to a recent study through secret agency, Nihon Himitsu Oruganitsum Bureau, shows that malays were descended from the hybrid between hog/boar and baboon, hence explains why they look like baboon and they don't eat pork.

Our latest DNA analysis confirmed the fact.

The Japanese, Europeans etc, all eat pork, so does that mean they are all dirty and only the malays and Arabs are clean?

These malays have no brains to think properly.

The secret agency study also finds that Muslims are more violent, lazy, cunning and barbaric due to the lack of pork in their meal and the wrong doctrine.

They had been misled by Quran for generations which was copied and twisted by Muhammad from Holy Bible just to control his followers so that they don't harm their same species/ancestor (the hybrid between hog/boar and baboon).

Boleh said...

If only the malays are a bit smarter, then BN won't win. The problem is malays are too damn stupid that they keep voting for BN. I don't know what poison BN gave to make them in this state.

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP