ParpuKari aka Salim Pengkhianat!

Friday, December 11, 2009



Petikan dari lamanblog ParpuKari

Laman blog 1 Malaysia hari ini mengutuk tindakan ParpuKari diatas sebagai satu ugutan kepada Perdana Menteri sila baca Parpukari ugut Perdana Menteri ??????


Hebat betul Parpukari! Hebat kerana cubaan untuk memecahbelahkan perpaduan dalam Umno! Yang paling hebat sekali Parpukari tidak sedarkan diri dan berani mengugut Perdana Menteri bahawa beliau tidak akan menyokong Perdana Menteri lagi jika melantik KJ sebagai menteri.

Begitu takbur sekali pemikiran si Parpu ni, Apakah Parpu ingat kalau kau keluar dari Umno! Umno akan goyah? Tolonglah cerminkan diri tu dulu, Ukur baju di badan sendiri dulu brader! Kami tidak memerlukan blogger yang begitu tabsub untuk memecah belahkan perpaduan didalam umno…

Sahabat sahabat pejuang bloger pro umno! Kalau ada mana mana pihak yang ugut Perdana Menteri! Lebih baik kita cakap sama blogger tersebut, LEBIH BAIK DIA KELUAR DARIPADA DIA DUDUK DALAM PARTI UMNO!!!

HARI INI AKU NAK CABAR PARPUKARI Aka Salim keluar dari Parti!!! Ya! Kita jumpa kita Lawan!!! Kerana sudah Jelas dan nyata Umnolah parti yang mempertahankan Barisan Nasional!



Dibawah pula adalah luahan hati blogger yang tidak mahu siPENCARUT tersebut mengEPALAI bloggers Perak!!!





Pro Melayu said;
PARPUKARI..... YES, selagi dia berterusan MENGHINA DAN MEMAKI HAMUN dengan bahasa LUCAHnya selagi itulah pejuang/// akan terus menerus menulis berkenaan beliau. Buat sahabat bloggers khasnya di Perak jangan kita berpecah dik kerana mamak seorang ini. Kita aman dan bersatu tidak kira dari bucu mana kita hadir sebelum ini, kita mampu berdikari andai UMNO Negeri tidak memandang kita walau sebelah mata.

Ingatlah semalam, hari ini dan mungkin esok PARPUKARI akan terus mengHENTAM dan mengHINA TSDS Nazri (KB Padang Rengas) dan kalau ada Ketua Bahagian dalam Perak yang menyokong TSDS Nazri pasti mereka juga akan diperlakukan seperti itu juga. Orang tua kita tidak mengajar kita memaki dan berkata lucah kepada orang lain, jadi mengapa kita perlu mengikut jejak PARPUKARI?

Beliau berblog kerana diBAYAR tapi kita? KITA pejuang kepada Kerajaan UBN yang kini dipinggirkan oleh UMNO Perak kerana lena dibuai mimpi fantasi yang dibacakan oleh PPARPUKARI n' the gang. Apa yang pejuang/// katakan adalah atas KESEDARAN pejuang/// sendiri. Sahabat bloggers nak join sama, pejuang/// alu-alukan. Kita bukan menentang UBN Perak tetapi kita tidak mahu siPENCARUT ini mengEPALAI bloggers Perak.

Fikirkanlah saudara seperjuanganku...
Kita perlu bersatu kembali seperti dulu ketika menentang Pakatan Rakyat. Cuma bezanya kini kita menentang si PENCARUT itu dari terus memesongkan diri kita.

5 comments:

Anonymous said...

Parpu... Ko pejuang UMNO ke pejuang untuk menonjok yg ko ni hebat? Riak dan takbur laa ko ni! Ingat2laa rezeki ditangan tuhan bukan yg bernama parpuki!!! MuHahahahahahha

Anonymous said...

alamak bro..skali korang tuduh parpu tu pehal?check la dlu sapa yang post nye.. blogger yang bernama keris putra yang bagi ugutan tu bkn parpu..korang ni men tuduh ikut sedap je..dia or korang yang kena bayar? Mmg betul Dato Nazri celupar dan semenjak dua ni lebih pro pembangkang dari umno itu sendiri..korang kene bayar ngn khairi ek sebab dia merajuk ngan artikel dalam blog parpu 2?

Anonymous said...

korang ni aku tengok cam nak buat character assination kat mukriz ye..hmm dari yang aku perati korang ni side khairi ye..hmm..bro please la..aku ni sampai bapak aku pun dah masuk pas dek peel korang ni yang bergaduh sama sendiri..semua xsuka pandangan nazri..(dia tu wakil parlimen kawasan aku la)yang korang nak sokong tu pehal..muhyidin pun dh tegur dia celupar sangat..hmm korang ni nk suck up kat khairi ke?please la orang biasa cam aku ni meluat a tengok peel korang ni

Anonymous said...

Anon 5:30 PM ko ni bebal ker buta huruf? aku rasa lebih baik ko pergi sekolah balik la..

Anonymous said...

bro, tolong check ustaz shahrin, gua dengar dia buat pejabat moe utk kroni mukris. ramai orang marah. apa cerita?. ini ke perjuangan.........

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP