Parpukari dan Anak Omak - Fahami apa yang Suhaimi mahu sampaikan ? Pakai lah akal...!!!

Tuesday, December 1, 2009

Parpukari dan anak Omak melenting bila dengar Ketua Pemuda Umno Selangor, Suhaimi Mohd Ghazali mengatakan bahawa UMNO dan BN Selangor lemah, Itu hak Suhaimi secara individu. Suhaimi turun padang bukan main cakap ikut suka mulut saja seperti mamak dan bingai si anak omak itu menulis mengikut berapa yang dibayar. Lagi banyak bayar lagi kuat terlolong lolong. Paid to be the bad dogs for ... u know i know lah… sebab yang ada akal sedikit si Big Dog , Husein Lempoyan , Another Brick in the Wall , yang tak ada hotak punya blog, tak bayar mahal pun adalah Parpukari dan anak omak.

Kelakar sungguh bila tenguk si Parpukari meroyan apabila mendengar Suhaimi berkata UMNO dan BN Selangor tidak boleh tawan Selangor kembali. Salahkah orang BN orang UMNO cakap begini. Ini hanya mengigati agar kita boleh bersedia untuk pekuatkan jentera yang sedia ada. Meroyan si Parpukari. Katanya, "dalam perang politik, satu pihak sebenarnya tidak wajar mendedahkan ayat sukar apabila menentang pihak yang lain. Itu tandanya lemah dan tidak pernah buat kerja." Itu bukan tandanya lemah, Itu juga boleh jadi perang saraf dan itu juga mungkin boleh jadi penyuntik semangat kerana belum lagi berperang, kita masih dalam persediaan untuk berperang.

Janganlah mengaku diri bloggers, memang bukan bloggers pun jika tidak boleh kena kritik. Buat apa mahu berperang jika takut ditembak. Kalau mahu berperang dan sentiasa nak kena puji saja, lama lama syok sendirilah. Sama kata datuk Suhaimi buat program syok sendiri, ini menulis syok sendiri. Menulis puji hebat, menulis puji handal… padahal tidak handal pun. Parpukari sebenarnya dibayar bukan untuk pertahankan selangor untuk hentam apa saja orang KJ cakap. Jangan lupa KJ orang UMNO dan orang dia juga orang UMNO. Mereka bukan paria yang diupah. Mereka benar benar berjuang untuk bangsa dan agama, bukan dibayar untuk bersorak seperti parpukari dan anak omak.

Ambillah iktibar, bila orang tegur kita lemah, bekerja kuatlah kita. Jangan bila orang tegur kita lemah maka kita yang sememengnya lemah ini melenting tidak tentu hala. janganlah pula nanti apabila benar benar dimedan perang baru nak tahu kita ini lemah. Parpukari dan anak Omak sampai bila makan mahu disuap.

14 comments:

Arkib said...

Dont worry Jamil, parpu tuh tulisan mcm budak kecik. Dia fitnah mcm mcm....

Anonymous said...

Haprak ponya Parpu penulis upahan Mukhris dasar mamak kutty!!!! Aku benci org UMNO pecah keting.

Anak Mat Lela Gila said...

oleh: Anak Mat Lela Gila

Anak anak hingusan Mukhriz dan juga Tun Faisal dari Unit Media Baru yang yang tidak boleh menerima kritikan dan tidak boleh menerima realiti senario politik Selangor yang sebenar . Mereka terlalu emosional bila mendengar krtikan itu datang dari pemimpin yang pro KJ. Banyak rupanya pemimpij Pro KJ .

Nampaknya mereka masih dalan kehidupan yang bergelumang dengan taik sendiri. Mereka masih main taik . Parpukari dan juga Anak omak yang orang Negeri Sembilan panggil sebagai "gampang" sememangnya adalah bloggers yang syok sendiri . Infact, Parpukari , yang kita tak tahu sekolah sampai darjah berapa , tidak pun layak dipanggil "bloggers" yang mana blog Parpukari yang tidak lebih sebagai sebuah mesin Photostate dengan kaunter yang rosak.

Apa yang Parpukari tahu pasal politik Selangor. Apa yang Parpukari mahu bloggers atau ahli Politik lain laungkan di Selangor. "Hoooo ,,kita akan menang , Ho BN kini hebat, ho pasti kita tawan kembali Selangor. Tanya sendiri denga Ketua Pembangkang Selangor , Boleh menang ke.......$ Sorry silap taip ?????? Jangan tipu ahli BN , jangan tipu rakyat Selangor, Bangun lah kawan, BN hancus di Selangor, Terima lah hakikat bahawa BN sedang tidur di Selangor. Maksud saya bukan semua yang begini tetapi 80 peratus yang sedang tidur.

Anak Mat Lela Gila said...

Bila kita imbas kembali apa yang ditulis oleh Parpukari Paria ini , kita kadang kadang tidak faham apa yang mahu di perkatakan , Sebenarnya dia sendiri mengakui akan kelemahan UMNO dan BN Selangor, satu perenggan yang dipetik dari blog Parpukari , Amat malang sekali nasib rakyat Selangor yang mahu melihat UMNO-BN kembali berkuasa apabila semua isu isu Bola Tanggung hanya dibiarkan begitu sahaja tanpa sebarang usaha daripada pemimpin UMNO-BN gunakan sebaik mungkin untuk menguburkan kerajaan Pakatan PKR-DAP-PAS..!

Jelas di sini melihatkan penulis seperti Parpukari ini takut menerima kritis yang benar, Parpukari hanya mahu buai kan alunan lagu yang indah dan merdu seperti mana dilakukan kepada Mukhriz dahulu, Boss jangan risau kami alunkan lagu yang menarik dan indah boss, Boss best , boss memang boleh menang , Ulur lah boss..... Fulus fulus,,,,,,,, . Itulah sebab nya Parpukari tidak boleh menerima kekalahan Mukhriz sehingga hari ini, Sebab dia yang alunkan lagu indah indah dan kini dia pula alun kan lagu indah indah di Selangor , Kenapa ? Hah tanya lah Ketua Pembangkang UMNO Selangor pula $ , Sorry silap taip lagi ???

"Ini kata Parpukari lagi "Secara logik akal, adalah sesuatu yang bodoh untuk mengatakan kepada musuh bahawa kita tidak akan dapat menewaskan mereka. Adat pendekar bertarung semestinya yakin dengan kemenangan dan melaungkan semangat untuk lawan membawa pulang kejayaan..! " Hello Parpu , Kalau dah telur lembik , Kaki pun lembik , nak kata apa. Kata saja bahawa telur itu lembik dan kaki itu lembik. Pergi tukar telur baru dan tukar kaki baru, jangan tipu kata telur lembik itu keras dan kaki lembik itu keras, Nyanya kat orang saja pergi berperang dengan telur lembik dan kaki lembik. Cukup lah Mukhriz kena tipu dengan kamu. berperang dengan telur dan kaki lembik. Sama macam Mukhriz dan Tun Faisal , kalau dah lembik tuh lembik juga tak payahlah nak kata mereka ni keras.
Sekarang kamu tengah bodek Tun Faisal , tengah kipas Tun Faisal .Kamu tahu tak Tun Faisal sekarang tengah merancang untuk lari dari cawangan nya di Putrajaya dan sedang merancang untuk menjadi ketua pemuda cawangan lain kerana Tun Faisal akan disingkir dari cawangan sendiri. Tun Faisal mana ada kekuatan di Putrajaya. Program Tun Fasial banyak menumpang program Tengku Adnan.

Kepada anda yang mengaku diri bloggers , belajar lah menerima hakikat dan berdiri lah ditempat yang betul , Jangan main hentam saja dan bila kena kritis sedikit mula lah cari latar belakang buruk sana , buruk sini. Sebenarnya yang akan melemahkan Selangor dan salah satu punca Selangor akan kalah adalah kerana bloggers hingusan macam anda lah . Yang hanya tahu Fulus...fuluss...... Apa yang Datuk Suhaimi katakan itu memang benar, inilah keadaan dan keyataan yang tepat di Selangor sekarang, UMNO Perlu bangun dari tidur , UMNO Selangor perlu bangkit dan ini lah suara suara akar umbi dan bukan suara bloggers bodek .

JIKA SAYANGKAN UMNO , BANGUNLAH UMNO SELANGOR , JIKA SAYANGKAN UMNO TERIMALAH KIRITIKAN DAN JANGAN SYOK SENDIRI INI.INI TELAH TERBUKTI , APA YANG TERJADI PADA MUKHRIZ KETIKA PEMILIHAN UMNO DAHULU , KUMPULAN INILAH DUK KIPAS . INI JUGA AKAN TERJADI PADA NIZAR NANTI. KALAU TIDAK PERCAYA TENGUK LAH.......

Anonymous said...

Posting ni very cool lerr... xde marah2, byk strategi perang saraf. Dahsyat posting ni!

Engkau buatlah blog yang syok sendiri yang tak ada orang nak baca.

Teringinke nak berkawan dgn kawan2 Parpu? Voice dgn BigDog tak pandanglah blogger mcm kau! Sebab apa? Engkau tu pengikut picisan dan pingitan KJ je.

mad dog said...

Siapa Big Dog tuh , Hidung x maqncung pipi tersorong sorong, x hingin lah nak berkawan dgn big dog tuh, x laqma lagi dia kena sikit ja tung dan kojol.

RakBN said...

Big Dog dan Parpu anjing Mukriz yang bodoh tuh. Kat parlimen kena gelak dg pembangkang, malu siol. Aku sokong UMNO dan BN, tapi kalu calon glamer mcm Mukhriz tiba2 nak angkat diri jadi calon lepas tu TS Muhiddin taknak ...kelakar sioll...perasaan...sama mcm blogger dia.

Anonymous said...

mahathirism ........ MURKISH
NAJIB 1Malaysia PORDAH
KOH TSU KOON KPC not KPI
MELAYU MUDAH LUPA Kata Mamak teh

Mamak Kerala Ingat JAMBATAN BENGKUK
Macam mulut-nya B-E-N-G-K-U-K
MACC Bilah nak sesat Toyol ?

Anonymous said...

Info yang aku dapat..parpukari dengan hussin lempoyang cuba merapatkan diri dengan timbalan pengerusi umno selangor walaupun dok kutuk umno selangor

artikel hari nie puji dato noh melangit..dia harap org2 dato noh print out artikel then bagi ke dato noh kot...dah dah ler

johan said...

haahahahaha!!! Husin Lempoyang dan Avoice tu butuh yang sama, org gemuk yang buruk mcm big dog, social pariah yang hidup di blog saja...

Anonymous said...

aku pun dapat info yang sama..parpukari jumpa dato noh ari jumaat lepas di hyatt..tak taulah apa yang dia nak dari dato noh..

nak mintak noh omar sponsor kot

Unknown said...

Anda butuh angka 4d 5d 6d silahkan tlpon eyang woro manggolo di 0823,9177,2208.trimakasih

Unknown said...

SAYA BAPAK JOKO INGIN BERBAGI CERITA KEPADA SEMUA ORANG BAHWA MUNKIN AKU ADALAH ORANG YANG PALING MISKIN DIDUNIA DAN SAYA HIDUP BERSAMA ISTRI DAN 3 BUAH HATI SAYA SELAMA 17 TAHUN DAN 17 TAHUN ITU KAMI TIDAK PERNAH MERASAKAN YANG NAMANYA KEMEWAHAN,,SETIAP HARI SAYA SELALU MEMBANTIN TULANG UNTUK KELUARGA SAYA NAMUN ITU SEMUA TIDAK PERNAH CUKUP UNTUK KEBUTUHAN HIDUP KELUARGA SAYA..AKHIRNYA AKU PILIH JALAN TOGEL INI DAN SUDAH BANYAK PARA NORMALYANG SAYA HUBUNGI NAMUN ITU SEMUA TIDAK PERNAH MEMBAWAKAN HASIL, DAN DISITULAH AKU SEMPAT PUTUS ASA AKHIRNYA ADA SEORANG TEMAN YANG MEMBERIKAN NOMOR AKI PAREWANGI,,SAYA PIKIR TIDAK ADA SALAHNYA JUGA SAYA COBA LAGI UNTUK MENGHUBUNGI AKI PAREWANGI DAN AKHIRNYA AKI PAREWANGI MEMBERIKAN ANGKA 4D DAN TUYUL, DAN ALHAMDULILLAH BERHASIL..KINI SAYA SANGAT BERSYUKUR MELIHAT KEHIDUPAN KELUARGA SAYA SUDAH JAUH LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYA,DAN TANDA TERIMAH KASIH SAYA KEPADA AKI PAREWANGI SETIAP SAYA DAPAT RUANGAN PASTI SAYA BERKOMENTAR TENTANG AKI PAREWANGI …BAGI ANDA YANG INGIN SEPERTI SAYA SILAHKAN HUBUNGI/SMS DI NOMOR 085-222-967-279 DIJAMIN 100% TEMBUS...???

Unknown said...

SAYA BAPAK JAMAL DARI KALIMANTAN INGIN BERKOMENTAR KEPADA KALIAN SEMUA PECINTA TOGEL YANG SERING KALAH DALAM PERMAINAN TOGE, SAYA SANGAT BERSYUKUR KEPADA ALLAH DAN SANGAT BERTERIMAKASIH BANYAK KEPADA AKI RANGGONG,ATAS BANTUANNYA YANG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA YAITU 4D DAN TUYUL, ALHAMDULILLAH BERHASIL..WAKTU SAYA DIBERI TAU SAMA TEMAN KALAU ANKA YANG SAYA PASAN NAIK,SAYA HAMPIR PINSAN DAN TIDAK PERCAYA TAPI INI JUGA BENER2 KENYATAAN,,BERKAT BANTUAN AKI RANGGONG KINI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUANYA DAN RUMAH JUGA YAGA DILUNYA SEMPAT KUGADAIKAN KINI SAYA SUDAH MENEBUSNYA KEMBALI..SYUKUR ALHAMDULLILAH KINI KEHIDUPAN KELUARGA SAYA SUDAH JAUH LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYA,,DAN JIKA ANDA INGIN ANKA JITU DAN BUKAN OBRAL JANJI YG SERING ANDA DAPATKAN SILAHKAN HUBUNGI AKI RANGGONG DI 085-222-967-279 DIJAMIN INSYA ALLAH 100% PASTI TEMBUS TERIMA KASIH......











RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP