Mari masuk PKR-Malaysiakini

Friday, September 5, 2008


Agentos, Yahudi, Prinsip Yahudi, Apakah kaitannya dgn Malaysia?

Sedari awal thn 60an, Amerika memang telah menunjukan rasa minatnya kepada Bumi Bertuah Malaysia.Ini terbukti dengan Penghasilan sebuah dokumentari bertajuk 'the little Dragon of Asia'. Antara faktor yg menarik minat Amerika ketika itu hinggalah kini, adalah kerana faktor Geografi Malaysia yang terletak sebagai jalan perdagangan utama antara China dan Barat, terlindung daripada bencana, hasil bumi, minyak, gas, getah dan Kelapa Sawit.

Disebabkan faktor2 inilah yang telah menyemarakan semangat Amerika untuk menguasai Malaysia. Dengan menggunakan segala kepakaran dan rangkaian Yahudinya, Amerika telah memasukan elemen2 gerak sarafnya di Malaysia ketika itu. Ada teori yg mengatakan bahawa, Amerika telah secara senyap2 memasuki/mempengaruhi YAB Tun Razak, PM ketika itu untuk melaksanakan cita2 mereka ini. Agenda ini telah diserapkan dengan begitu licik sekali hinggakan Tun Razak sendiri tidak perasan yang beliau telah berada dalam sistem atau lingkaran Yahudi ini.

Suatu hari apabila Tun Razak telah menyedari akan keadaan itu,beliau telah menceritakan kepada Sahabat baik yang juga Timbalan PM ketika itu iaitu Tun Dr.Ismail. Akibatnya,Tun Dr.Ismail telah di sabotaj oleh agen Yahudi yangg bertugas di Malaysia ketika itu sehingga meragut nyawa Tun Dr.Ismail(Letupan ketika perasmian program GPMS di Pdg.Merbok).

Menyedari keadaan semakin terancam Tun Razak telah mengambil keputusan untuk ke London dan bertemu Queen. Dipercayai ketika itu Tun Razak telah memaklumkan kepada Queen tentang keadaan itu dan Queen juga telah sedia maklum tentang pekara itu. Hanya ada satu jalan keluar untuk Tun Razak keatas permainan Yahudi itu iaitu 'MATI',dan atas semangat sayangkan Agama, Bangsa dan Negara serta tidak mahu diperalatkan oleh kuasa asing, maka Tun Razak telah memilih Maut, maka pergilah Tun Razak sebagai seorang Patriot dan Pahlawan bersama 1001 rahsia(Kematian Tun Razak adalah misteri, beliau disahkan mati kerana Leukimia sedangkan record menunjukan yang beliau tiada Penyakit itu.)Dengan kematian Ke dua-dua negarawan ini ia telah membantutkan usaha Amerika untuk melaksanakan cita-cita mereka itu.

Disebabkan itu Amerika telah menjalankan usaha ke2 mereka untuk menggantikan peranan kedua-dua Negarawan ini. Amerika telah menilai Tun Husein dan Dr.Mahathir namun mereka tidak berminat dgn kedua-dua tokoh ini. Oleh itu Amerika telah membuat satu pelaburan jangka panjang keatas seorang pimpinan mahasiswa ketika itu, untuk digilap sebagai BONEKA mereka yang baru. Amerika telah membuka ruang yang seluasnya kepada tokoh mahasiswa ini sehinggakan tokoh pimpinan Mahasiswa ini mendapat laluan yang mudah untuk berjumpa Ayatolah Khomeni ketika itu(ini amat luar biasa), kemudian dengan segala kuasa dan rangkaian yang Amerika miliki mereka telah berjaya melahirkan seorang pimpinan Mahasiswa yang berimejkan HERO. Amerika berjaya mengaburi mata rakyat Malaisia.

Dalam masa yang sama Amerika juga telah mengesan kelemahan tokoh pelajar ini, untuk dijadikan senjata alat kawalan jauh Amerika iaitu 'LELAKI', Amerika tahu yang minat tokoh itu adalah kepada kaum sejenis. Maka Amerika telah menjamu, dan Merakam dan merekod segala kelakuan tokoh ini untuk dijadikan bahan ugutan apabila tokoh ini menjadi Pemimpin Negara dimasa hadapan. Tanpa rakyat sedari Amerika secara senyap-senyap telah meletakan agen no.1 mereka betul-betul disebelah Tokoh pimpinan Mahasiswa ini. Apakah cirri-ciri agen Amerika/CIA ini?

Satu, Mempunyai dua atau lebih daripada satu warganegara dan ke dua, Agen-agen CIA ini tidak boleh dibicarakan di tempat atau negara mereka bertugas sekiranya mereka ditangkap ketika menjalankan tugas. Setelah meletakan agennya disebelah pimpinan mahasiswa ini yang ketika itu begitu aktif dalam Angkatan Belia Islam (ABIM), maka pelbagai usaha telah dijalankan untuk mempromosikan pimpinan pelajar itu hingga akhirnya beliau telah menjadi Timbalan Perdana Menteri Malaysia dan pimpinan pelajar itu tidak lain dan tidak bukan adalah ANWAR IBRAHIM. Namun, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya Dr.M telah mengetahui juga susunan permaian itu dan telah mengambil tindakan drastik memecat DSAI.

Setelah dipecat, DSAI tidak mampu menerima hakikat itu dan tidak mampu berdepan dengan keAIBAN yang akan didedahkan oleh CIA dan dia tahu jika menyerah maka akan menerima nasib yang sama malahan lebih teruk daripada apa yang dilalui oleh Tun Dr.Ismail dan Tun Razak, maka inilah hasil yang dapat kita lihat hari ini, PERPECAHAN bangsa MELAYU khususnya dan rakyat MALAYSIA umumnya. Mari kita imbau semula pada tahun 1998, sewaktu kes DSAI disebut di Mahkhamah, siapakah antara mereka yang telah ditahan selain Sukma Darmawan?? Ya! Munawar Hanis! Seorang Kawan baik dan penasihat DSAI, yg mempunyai Warganegara Malaysia, Pakistan dan Amerika!, dimanakah dia? Kemanakah dia? Mengapa dia begitu Misteri? Mengapa dia tidak dibicarakan? Siapakah Munawar Hanis? Adakah Munawar Hanis merupakan Agen CIA yang telah ditugaskan untuk membantu DSAI selaku AGENTOS dalam melaksanakan tugasan Amerika??? Ini antara persoalan yg perlu dijawab. Jika ini benar, maka tidak hairanlah AI berkawan baik dgn Paul Wolfowitz (Perancang Perang Teluk) dan tak hairanlah Condoleza Rise (Setiausaha Negara Amerika) beriya-iya menyokong DSAI.

Pelik, mana mungkin perlaksana dasar-dasar Yahudi ini boleh secara terbuka mencampuri hal dalaman negara kita yg berdaulat ini, jika mereka tiada kepentingan....Mereka sudah terdesak dan mereka juga sudah tidak sanggup menunggu lagi, utk mencipta satu lg AI ini akan mengambil masa yg lebih panjang, kerana itu Mereka tiada pilihan lain selain memastikan AI terus bernafas untuk melaksanakan cita2 mereka.

Hari ini ternyatalah DSAI tidak layak memimpin Negara, ini bukan kerana Dia seorang GAY! Tetapi jauh lebih merbahaya kerana dia adalah seorang Gay yg bertopengkan agama yang Bercita-cita besar utk menjadi PM, sedangkan semua bukti dan rahsia kehidupan GAYnya ada dlm simpanan CIA/AMERIKA...Cuba bayangkan jika DSAI menjadi PM, ini adalah PENJAJAHAN semula keatas ke daulatan negara bertuah kita ini...kita akan dipimpin oleh Seorang PM yg menjadi BONEKA dan Perlaksana Dasar Yahudi!!

JANGAN TERIMA BULAT-BULAT APA YANG TERKANDUNG DALAM ARTIKEL INI, NAMUN JANGAN TOLAK MENTAH-MENTAH APA YANG INGIN DISAMPAIKAN OLEH ARTIKEL INI. BACA, FIKIR DAN CUBA BUAT KAJIAN SEDIKIT TENTANG KANDUNGAN ARTIKEL INI... KITA ADA AKAL DAN KITA BANYAK SUMBER, GUNAKAN!! TAK RUGI KITA MEMIKIRKAN ANAK BANGSA KITA...Anwar! Sedarlah! Bertaubatlah! Jgnlah kau terus menggila untuk mempertahankan ego mu! Ingatkan masa depan anak bangsa dan agama mu...pahlawan sebenar adalah pahlawan yang sanggup bekorban demi anak bangsa, agama dan negaranya! Kembalilah ke landasan sebenar, jgn biarkan dirimu diPERALAT!!!

18 comments:

Samad said...

Salam Ramadhan...
Satu artikel yang panjang berjela dan penuh dengan isi yang mampu menyedarkan rakyat negara kita. Walaupun begitu kita masih boleh menilai artikel menggunakan akal seperti yang disarankan oleh blogger.

Jika diteliti sedalam-dalamnya, mungkin ada kebenarannya artikel ini. Masakan Anwar beriya-iya mahu jadi PM dan beliau sanggup buat apa saja kerana segala rahsianya ada di tangan CIA, Amerika dan Yahudi.

Dalam artikel ini telah menerangkan banyak perkara berkaitan Anwar. Jika rakyat masih juga tak sedar, tak tahulah apa nak dikatakan lagi... Kita ada akal, gunakan...

ANWAR TAK AKAN JADI PM 16 SEPTEMBER INI.. Percayalah...

Anonymous said...

Cukup lucu membaca artikel ini,penuh dgn fantasi,mengalahkan H.Potter.Cuba lagi,mudah-mudahan anada berjaya menipu diri sendiri.

Anonymous said...

Another lie and dirty trick from the agent of Umno.

Anonymous said...

hebat hebat cerita ini...tetapi rakyat malaysia tidak akan percaya cerita umno/bn...Unmo/bn akan tumbang 16 september.

Anonymous said...

Tak tahu laa siapa orang nie??? Mungkin CIA, FBI Malaysia kot??
Suka-suka buat cerita ikut syok sendiri..

ADA KE ORANG NAK PERCAYA CERITA TAHYUL KO NIE???

Mungkin ada.. tapi budak bawah umur 12 tahun kot..

Anonymous said...

Anonymous said…

We deserve better leaders come the New Dawn of Malaysia on 916

In 2004 GE11, the Malaysian Voters have had given the PeeM AAB 90% of the seats in Parliament with a Mandate of almost full support but what had he done to Malaysia, with his arrogance and ungratefulness, he tried to oppress & betray the trust of the Rakyats and mismanage the Government and suppressed the MSM News and spun lies and deceits. What could PeeM AAB ever do anything to Ahmad Ismail??? As DPeeM NTR & PeeM AAB himself professes & shares like-minded with Ahmad Ismail the same common seditious thoughts.

Light-up the Candles now and but justice for all ISA detainees come the new dawn of Malaysia soon.

Where is the justice & freedom of expression because all our MSM News are suppressed or spun, where have the Truth and Merdeka gone to, perhaps the goons under BN Government, ok??? Malaysia is going backwards after 51 years instead of going forward under the Racist UMNO, calling the “Chinese Squatters” to leave and “Babi Cabinet” if Anwar wins Permantang Pauh and if he forms the Pakatan Rakyats’ Federal Government. What independence is there when there is none but a Police State in the making and where is the Justice for Altantuya and those in the ISA detention without trial or rights of appeal to seek natural justice???
The UMNO Government is afraid that more cans of worms will be spilled by RPK and therefore they banned his blogsite which is a futile attempt to block information in this IT age, of course this is because of this Present Moronic Government is corrupt and dirty therefore on the pretext of helping the Rakyats, they could extract, swindle and plunder more money from the Budget Deficit and with most of the Deficit Money coming from Petronas. Look for example at the Crystal Mosque’s and Mariner Club’s Fiasco in Terengganu’s Billions in Wang Ehsan, Billions had been lost as white elephants. The cancellation of the Johore Scenic Bridge, Penang Second Bridge and LRT Projects at the whims and fancies of the Flip Flop, Incompetent and Sleeping PeeM at the last minutes is wasting Multi Millions Ringgits in Public Funds had shown proof of the PeeM’s mismanagement of the Government and wastage of the Public Financial Resources and all these wasted funds could not be salvaged to aid and assist the Malaysian Poor Citizens of all races. If Malaysia still keep him in power it will further damage and erode the Wealth of our Nation and our National Wealth could be decimated in no time.
The same could happen to all the empty promises of aid and help to the Rakyats these could all be lip service only unless it is monitored by reputable NGOs. On the irreversible Food Prices inflation, the unnecessary Moronic previous price hike on Petrol & Diesel had caused great permanent damage to the Food Price Structure and even if the price cut to Petrol and Diesel revert to their original prices prior to their hike, it will not revert the Food prices back to their original state and only the PeeM is to be solely blamed for his unwarranted Fuel Price Hike. His 2009 budget did not help the Rakyats’ quelled their immediate hardship suffered nor did that help them solve their Transport Problems immediately with multiple schemes but none available immediately with all the empty rhetorics but nothing concrete that could solve their immediate problems after years of neglect from this incompetent sleeping PeeM. As it is he is still sleeping and still unaware of what the 27 Million Rakyats wanted, needed and aspired to have coming soon??? Come Sept 16, 2008 send him home to sleep forever he is no longer needed.

Anonymous said...

this is the real deal man. Even Lee Kwan Yew called TDM and told him in the early 90's that DSAI was meeting the US handlers in singapore. Paul Wolfowitz and several other CIA regional agents. Crazy. This guy will do anything for power.

Johan Miskin said...

Satu pendekatan yang amat menarik...

Corny said...

Selamat berjuang!

club eight said...

wow! artikel yang penuh dengan fantasi!

tapi boleh dijadikan bahan bacaan untuk difikir-fikirkan tapi jangan ambil terlalu serius.masih banyak yang boleh dipertikaikan akan kesahihan artikel ini.namun tak salah untuk kita ambil tahu.

Nordin said...

Cerita ini direka oleh sahabat karib albitan. Perawi seterusnya hanyalah jongos belaka

kedahan said...

Terima kasih atas peringatan saudara. Tapi secara logiknya, jika amerika nak kan menaklu Malaysia untuk menduduki laluan startegik, kenapa Amerika tidak serang dan takluk saja macam depa buat kat Iraq?Kenapa USA membazirkan duit dan masa dari zaman tun razak dulu sampai skrg masih tak dapat2 lagi malaysia?fikir-fikir kanlah

Anonymous said...

artikel yang menarik. teruskan.

Anonymous said...

Gondang...salam Ramadan. Saya insaf, sedih dan takut membaca tulisan ini. Alangkah baiknya jika lebih ramai dapat menyebarkan artikel ini, bukan untuk memalukan Anwar Ibrahim, tetapi memberi peluang rakyat berfikir, mengkaji dan jika semua dakwaan itu tidak berasas, ketepikan sahaja. Tetapi jika ianya benar, amatlah malang rakyat Malaysia, orang Melayu dan Negara Malaysia mempunyai seorang Anwar Ibrahim yang 'menjadi alat' kuasa besar?
Ingat, kita jangan persoal dari siapa, dari laman mana, sumber yang kita dapat. Yang pentingnya, isi kandungannya. Risaunya saya memikirkan nasib anak-anak saya, anak bangsa saya dan agama Islam yang mempunyai 'orang-orang bertopeng agama' di dalamnya? Ya Allah, jauhkanlah kami dari azab dan bala Mu. Ya Allah, selamatkan Melayu dan Islam di Malaysia dari segala bentuk bencana. Kepada Allah saya berserah!

abe MIE said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

masuk PKR?

Parti kencing rakyat
parti kuat ronggeng
puak kelentong rakyat

suruh pkr tukar jadi PYR

parti yahudi rakyat

Casablanca said...

kenapa kita sokong PKR???sebab kita telah dibutakan oleh dakyah2 DSAI yg ego dan bangang itu..sememangnya DSAI gemarkan publisiti..Suka akan isu2 hangat yg dilakukan oleh beliau..tanpa memikirkan nasib bangsa sendiri..Org seperti ini wajra dibunuh..

pelik gak..kenapa kat Malaysia ni xde sniper yg bleh bunuh org2 cmni..Kat amerika tu bersepah..baru la best cmtu..

Anonymous said...

1 lg pembohongan umno bn utk menjatuhkan anwar ibrahim - helmi

Anonymous said...

Hurm...
saya penah nampak gambar anwar dgn george w bush sambil tergelak2...
kenapa anda menyokong PKR?
kerana BN corrupt?
tapi sekurang2nya BN boleh buat kerja...
Pas juga saya tak nafikan,mampu memerintah negeri
tapi PKR tak mampu langsung melunaskan janji mereka di selangor

mengapa anwar menjadi ikon yang baik?
jika dilihat semula,dia tidak mampu mentadbir PKR utk menguruskan selangor
jadi org sebegitukah yang anda harapkan untuk menjadi perdana menteri?
bagi yang menyokong anwar
dia bukan org yang pandai seperti mahathir
apa yang dia tahu hanyalah mengibarkan sepanduk semasa di universiti dahulu...(seperti yang diberitahu ayah saya,yang merupakan pensyarahnya ketika dahulu...)
dakyah palsu,turun harga air,turun harga minyak
mentadbir satu negeri pun tak boleh
nak buat semua tu?

jadi sahabat...
yang mana berakal
fikirkanlah...
saya bukan anti pembangkang
malah saya amat kagum dgn PAS
namun ANWAR
dia cuma akan menghancurkan negara...

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP