DAP Selangor curi duit rakyat dan kaitkan kematian Teoh

Friday, July 24, 2009




Kematian Teoh mengundang banyak cerita cerita kontroversi yang sukar di jawab dengan penilaian mata kasar. Persoalan nya , Mengapa SPRM mahu menghapus kan saksi penting bagi siasatan mereka atau apakah Teoh sememangnya mahu dihapuskan oleh orang -orang yang tertentu yang terlibat dalam rasuah. Apa cara pun pembunuhan boleh dilakukan dengan perancangan orang yang berkeinginan melakukan nya. Kapal terbang juga boleh di rampas. WTC juga boleh di rempuh . Tidak ada yang mustahil . Ezam pernah melemparkan kenyataan terbuka bahawa DAP yang membunuh TBH dalam ucapan beliau bari-baru ini.

Ada juga yang mengatakan bahawa tempat dan lokasi pembunuhan TBH sengaja direka untuk mengenakan SPRM. Macam-macam andaian , namun pihak pembangkang sudah mengambil kesempatan ini untuk menuduh SPRM dan Kerajaan, Ada wajarnya gesaan Ketua Pemuda UMNO agar Suruhanjaya di Raja ditubuhkan segera bagi mengelakkan tuduhan dan spekulasi yang tidak betul terhadap SPRM dan juga kerajaan. Rakyat perlu di perjelaskan dengan segera.Syabas kepada Perdana Menteri yang mengumumkan akan penubuhan Suruhanjaya di raja bagi menyiasat kes kematian ini.

Banyak blog yang membuat andaian dan ada juga blog yang membela Teoh dan ada yang cuba mengupas dan cuba membuat andaian cara mereka tersendiri dengan kematian TBH ini. Namun tidak semua yang benar-benar berminat dengan siapa pembunuh TBH tetapi mahu rakyat sendiri memikirkan siapakah pembunuh TBH dengan mendedah kan kaitan dan bidang tugas TBH ketika hayatnya bersama DAP. Ini adalah sebuah blog yang menarik untuk dilayari.

http://t4tbh.blogspot.com/

3 comments:

jiwakita said...

salam.....

Walau dah ditubuhkan suruhanjaya dan
inkues pun diorang masih merungut...

Adakah Suruhanjaya DiRaja tidak
menepati kehendak mereka?

Keinginannya mungkin berpuashati
jika kerajaan dapat tubuhkan
'Suruhanjaya Tuhan'..yg pasti
tiada satu kerajaanpun dapat adakan...

Jika difahami...mereka pandai membuat rally yg panjang bukan
kerana nakkan keadilan buat mendiang
Teoh tetapi makin banyak mencipta
persoalan dan pertikaian...

n0n0n said...

berpolitik la secara sihat...jangan la gunakan kematian sebagai satu taktik...ini bukan nya medieval war...betul x?just sggah je...

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP