Dihalau Keluar...Mahathir dan Gengnya Semakin Fobia Dengan Anwar

Wednesday, April 2, 2008

12 comments:

Anonymous said...

Lepas tu, mamat Ketua Cawangan ini di pukul di belkang keplanya dan di tendang 3 kali, antaranya ialah petugas Mukhriz iaitu Lan Naina yang bekas pegawai Dato Hisham di Pejabat Pemuda. ketua cawangan yang di pukul tu pulak menangis.

Pemuda Kota Raja

anak anjing said...

ko tgk sbb Tun la org melayu bergaduh.yg ko takut sgt ngan budak tu apasal....bagi la die ckp kalau ko rasa ko tu GERGASI....oppsss sory mungkin ni GERGASI BACUL hhahahahhaha.satu lagi ko ingat dah cukup kuat ke ada bodyguard(Lan) tu....celah kangkang aku dlu la.

harimaut kuning said...

tun mahathir sibuk mengatakan kebebasan bersuara telah di sekat pada zaman paklah...

setelah melihat video ini,baru lah kita semua sedar siapa yg menyekat kebebasan??

ketua cawangan ini cuma bertanya soklan..kalau ingin menjadi pemimpin yang berkaliber..jawab sahaja soklan tu..

nah..mudah kan??

Anonymous said...

Nampak kan? tebgoklah dengan mata anda sendiri betapa nyanyuk dan gila TDM ni dah jadi. Dengar akar umbi konon..ini lah stail dia, demokrasi ala Mahathir.

Kalau pilih Mukhriz maka Malaysia akan sama seperti zaman Mahathir sebab Mukhriz tu hanya boneka.

penjaga said...

btol.
zmn mathir suma cover.
ng ISA lah.
butoh.
zmn PakLah - telus.
KJ and PAKLAH - selamat berjuang.

Anonymous said...

Blog ni tak menarik sgt la.
Tak hit la compare blog lain.
Blog lain lagi power bro.
Bahasa pun tah apa2.
Cuba Tengok org yg bagi komen pun tak ramai.
Patut tutup aje blohg nih.

parit said...

blog ni patut di teruskan lah bangang.Ala aku tahu ko yang komen ni panas buntut bila baca bos ko Si Mukriz kena hentam dan palam.Hahahahaha.Eh berader apa lah lu ni. Emosi sangat.Sama ja dengan bos ko tu.Berapa wang bos ko bagi untuk jilat buntut dia ah...........Ko ni kalau buka internet untuk hentam orang dan bukan untuk membaca info2 yang betul dan memberi manfaat, baik ko layan cite blue je.Bodohhhhh.

ulat bulu said...

tun mahathir dah nyanyuk la..x yah layan orang tua tue...
kita ikot pak lah n kj je senang..
selamat melayu

harimau putih said...

mungkin mahathir takut dengan bayang2nya sendiri..

mahathir masa zaman dia menjadi PM pon pernah mengawal media..

Anonymous said...

Nie laa bangsa melayu.. suka meLAYUkan orang lain.. kalu macam nie orang melayu x boleh kedepan. Korang semua kena ketawa oleh bangsa cina jer.. buat malu punya bangsa. Melayu ( Me-Layu) suka layukan(jatuhkan/dengki) bangsa sendiri. Cuba cari kata sepakat bersama x kira fahaman politik.. Bangsa sendiri dah kena tindas pun masih x sedar diri.

suara kami said...

pada zaman dahulu, selepas zaman sang kancil menipu buaya, ada seekor badut dari negeri atas angin mendiami sebuah begeri kepunyaan bangsa melayu.

satu hari, si badut inggeris ini rasa perutnya memulas dan sudah sampai masanya dia balik ke kampung laman dia..sebelum dia balik, dia telah mem'berak'kan seketul tahi yang amat busuk dan hangit..tahi itu telah diamanahkan kepada kaki2 penjilat lubang juburnya, terdiri dpd bangsa melayu itu sendiri...

badut itu berpesan; 'ini tahi sakti, dengan tahi ini aku merdekakan negeri melayu ini'...maka berebut2 lah si pengampu dan penjilat jubur badut inggeris tadi memegang dan menghidu 'haruman' tahi itu.

badut itu pun pulang ke kampung halamannya di eropah dengan kelegaan yang amat sangat kerana tahi yang menyakitkan perutnya telah berjaya diberakkan dan diwariskan .

si penjilat dan pengampu ini memegang dan menjaga tahi tadi bagai menatang minyak yang penuh..beberapa orang dalam kumpulan melayu tadi ada yang tidak setuju dan termuntah2 kerana penangan bau tahi tadi...mereka yang tak suka telah lari dari kumpulan penjunjung tahi tersebut..

mereka mengkhabarkan kepada semua orang melayu bahawa tanpa tahi ini, org melayu akan ketinggalan...ramai lah orang melayu dipaksa mencium haruman tahi ini...ada juga pengikut penjilat yang taksub mengatakan tanpa tahi ini, nasib melayu takkan terbela...

apabila ada orang melayu yang tak mahu dekat, maka kumpulan penjilat tadi telah menjilat dan menguli uli tahi itu dan membentuknya menjadi bentuk keris...

lalu orang melayu yang memandang tinggi keris sebagai simbol melayu terpandang tahi berbentuk keris itupun tergoda dengan kecantikan keris tahi tadi walaupun terpaksa menutup hidung kerana tak tahan bau keris tahi itu..

masa berlalu dan tahi ini semakin hilang kelembapannya walaupun dijilat berulang2 kali dgn rakus oleh para penyanjungnya...hingga tahap sampai suatu ketika, tahi telah kering, mengeras dan merekah seribu dan amat susah bagi penjilat2 menjilat dan melembabkannya kembali..

maka di satu hari yang tak disangka2, berderai lah tahi itu ke atas tanah bumi melayu akhirnya..panik dan menggelabahlah para penyanjung2 tahi tadi...penjilat2 pula ketakutan kerana pekerjaan merkeka sebagai penjilat tahi tadi akan terancam kerana sudah tiada lagi tahi untuk dijilat...tapi nanti dulu!..muncul seekor penyanjung tahi menyangkung, mengutip, menjilat tahi2 tadi dan dikunyah lumat2..lalu dia sekali lagi memberakkan seketul tahi yang basah berlendir keluar dari lubang juburnya, dan yang pasti, baunya lebih busuk lagi dari tahi penjajah bangsat tadi kerana telah bercampur2 dengan macam2 jenis makanan2 melayu...busuknya telah melintasi laut china selatan..

maka legalah peminat2 tahi tadi kerana masih ada tahi untuk mereka sanjung, hidu dan puja...masa terus berlalu dan kelembapan tahi pun mula hilang semula sedikit demi sedikit, walaupun baunya tetap pekat menembus dinding...

pada hari ini tahi itu telah menjadi mainan pasangan mertua- menantu dimana mereka menguli..menggentel2 dan membuat bentuk macam2 dari tahi itu..kepada mereka yang setia menjilat tahi untuk melembabkannya supaya tahi tidak kering dan pecah,orang itu dijaga dan dinaikkan pangkat...

malangnya hari ini ramai orang melayu yang dah tak suka dan tak tahan dengna penangan bau tahi di mana mereka terpaksa mengeluarkan modal yang besar untuk membeli perfume penyembur badan untuk menghindarkan bau tahi tersebut...semakin lama tahi tadi semakin lekang kerana kekeringan...

ramai orang melayu hanya menunggu tahi itu berderai dan ketika itu nanti , kesemua mereka yang mengutip serpihan2 tahi tadi untuk ditelan dan diberakkan untuk kesekian kalinya dari lubang jubur sesiapa sekali pun, akan diterajang dan dihumban ke selat melaka dan tahi itu akan disumbatkan balik ke dalam lubang jubur mereka supaya busuknya tidak lagi berbau di tanah melayu ini..

Anonymous said...

askum smua org melayu dibumi Allah ini. sedar atau tidak kita smua sudah berpecah belah.mengapa kita tidak bersatu kembali. cukuplah dgn apa yang terjadi, x kan kita nak tambah lagi beban org melayu dgn percakaran kepimpinan, cuba kita beri pendapat yg elok dan bernas utk memilih pemimpin yg bleh menyatukan kita kembali.saya harap apa yg dah terjadi, menjadi iktibar utk kita smua, elakkan perpecahan tapi kuatkan bangsa kita demi generasi akan dtg.

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP