MUKHRIZ MAHU BETULKAN CARA HISHAM KEMUDI PEMUDA

Sunday, April 6, 2008

Mukhriz sekali lagi mahu menonjolkan diri bagaikan superman yang sedang terbang tinggi, Dalam UMNO Mukhriz kini berada di ranking nombor satu setengah dan ayahnya berada di ranking pertama untuk menyelamatkan UMNO. Orang lain semua tidak boleh selamatkan UMNO.

Mukhriz akan perbetulkan semua yang tidak betul di dalam UMNO termasuk sayap Pemuda UMNO yang mengikutnya perlu diperbetulkan. Dalam erti kata lain , Mukhriz menghina Ketuanya Hishamuddin yang tidak tahu buat kerja. Beliau berkata dalam satu pertemuan Pemuda generasi professional.

Yang betul sekarang hanyalah Mukhriz , hanya beliau saja yang boleh selamatkan UMNO. Mukhriz mungkin lupa kebanyakkan yang tidak betul sekarang sebenarnya dibudayakan selama 22 tahun. Belaiu juga lupa bukan senang untuk menghakiskan budaya yang telah sebati dengan rakyat dalam masa yang singkat. 4 tahun tidak boleh membetulkan keseluruhan budaya yang telah di tanam oleh ayahnya.

Muhkriz juga lupa untuk membuang budaya biadab dan terlalu banyak bercakap mengenai perkara –perkara yang nagatif terhadap orang yang lebih tua dari nya yang mana budaya ini sepatutnya dikikis dari budaya keluarga beliau sendiri yang kini begitu lantang biadab memalukan UMNO.

Adakala kita berlu cakap beralas jika mahu diri kita di hormati , adakal bila terlalu banyak bercakap akan membuat diri kita pula tidak dihormati. Manusia lazimnya akan bosan dengan orang yang terlalu banyak mengkritik sedang diri tidak boleh menerima kritikan.

Cukup-cukuplah , jika mahu sangat jawatan Ketua Pemuda itu , lakukan dengan cara terhormat dan bukan cara memijak kepala orang lain untuk naik. Naik ikut tanggalah Mukhriz weiiiiiii……….

15 comments:

Anonymous said...

hahhahahh ada hati nak betul kan org lain..diri sendiri pun tak betul lagi...langsung tak de tokoh memimpin ..........ikut telunjuk bapak yang tak betul tu.....simpan je la...fikir la wahai pemuda...sanggup dia merendahkan dan memperlekehkan KPemuda UMNO sekarang.aku rasa byk juga jasa yg dibuat oleh hisham...memang kurang ajar....

Perjuang Hisham said...

aku dah kata dekat koorang sebelum ni.Mukriz sama bapa dia Si Mahafiraun tu memang macam tu.koorg tak percaya.Aku sebagai penyokong kuat Dato Seri Hishammuddin amat terkilan dengan tindak tanduk Si Mukriz ni. Dato Hisham saya merayu dan memohon agar Dato tidak mempercayai Si Mukriz ni lagi.Please hampuskan saja Si Mukriz ni.Dato ada kuasa untuk lucutkan jawatan Si Mukriz derhaka ni.Please Dato.Andai kata Dato tidak membaca blog2 ini tetapi andai kata ada di antara Pegawai2 dan pengikut2 terdekat Dato,minta nasihat Dato agar melucutkan jawatan Si Mukriz ni dari Pergerakkan Pemuda UMNO Malaysia.

azmin ali said...

huhuhu...ade hati mau betulkan pemuda...
ko tue da la baru beb...
ade kj suda cukup la...

Anonymous said...

Its a3 corner fight and Mukhriz to win must use money.

Anonymous said...

jelas sekali pendirian pak lah pada program di PWTC hari ini.ingat ! Pak lah akan bangkit utk memulihkan dan menyatukan UMNO semula.ucapan nya begitu ikhlas bkn seperti mahathir yg sedang merosakkan dan memecahbelahkan UMNO.Pak lah juga menyebut ada segelintir ahli yg mensabotaj PRU-12 yang mana ianya ditunjangi oleh org tertentu.lihat lah betapa hinanya org tersebut yang sanggup menggadaikan parti keramat UMNO ini.ingat lah mahathir zaman pemerintahan beliau lebih teruk lagi.jgn di ingat kata-kata mahathir itu semua nya betul2 ikhlas .hanya mempunyai kepentinga dan agenda diri sendiri.marilah kita menyokong kepimpinan pak lah.hidup pak lah!

harimau maut said...

mukhriz patut betulkan dirinya dahulu...mukriz perlu belajar untuk menjadi dirinya sendiri..bukan buat sesuatu atas arahan tun mahathir..

Anonymous said...

Wahai anonymous posted 12:56 am.

Hang ni patut mampuih bersama2 dgn
Pak Lah.Ucapan Lah ikhlas kepala hotak hang.LAH resign lah!!!

ulat bulu said...

hitamkan dulu kulit kepala mu mukhriz...

loquedagreat said...

mukhriz xyah nk betol2 kan org..

betolkan diri sendiri dulu laa weii...

btolkan tun mahathir tu skali laa ye..

suruh byk brzikir ok..bg daya igtan tu ok kembali..

adek penasihat said...

wahai mahathir yang rumah kata pergi kubur kata mari bawa2lah bertaubat dan kuatkan amal ibadat.ingat ko tu pernah menjadi seorang pemimpin dan seorang pemimpinlah yang bakal di periksa dulu nanti.dan pemimpin ni adalah antara orang yang banyak buat salah dan banyak kesalahan yang dibuat pengikut dia pun akan disoalkan.ingat wahai mahathir usia ko tu dalah lanjut.siap dah dua kali buat pemintasan jantung.Ingatalah Allah selagi Allah masih membuka pintu taubatnya buat ko seorang pemimpin yang Maha Firaun taubat dan amalan sahajalah yang dapat membantu ko kelak.Inilah msa yang sesuai untuk ko buat amalan sebagai persediaan di akhirat nanti.Cukuplah dunia.

saravanan said...

eh bapak ko bila nak mampos wahai mukhriz

harimaut maut said...

ke mukhriz mahu mengemudi hisham???hhahahahaha

samseng jelai said...

mukhriz seorang yg kurang ajar..memecah belahkan orang melayu..

man laksa said...

dua-dua sama saja.anak ikut pak,sama-sama bodo xguna.perjuangkan melayu kpala hotak tokwan dia.melayu dok camtu jugak.puak dia saya yang buncit

Padiyappa said...

Didoakan agar Dato' Mukhriz berjaya mengambil alih kepimpinan selaku Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Saya yakin Mukhriz mampu membawa satu anjakan paradigma yang besar dalam kelompok pemuda. Hanya beliau yang layak.Kami selaku barisan pemuda, pewaris bangsa pada masa akan datang menyokong penuh dan setia berdiri di belakang Dato' Mukhriz.

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP