Hospital gila ..ada orang gila makan banyak kari

Thursday, February 18, 2010

Caption gambar: Kasi 20 juta dari 200 juta tuh bos , saya diam ....... huh gila ke mana ada 200 juta.

Apa lagi yang dapat kita katakan dan membuat kesimpulan dengan blogger mesin photostate ini.

1) Dia kecewa kerana Khairy telah hidangkan dia depan depan matanya yang buta dan hidungnya yang tidak berbau dengan program hebat Pemuda. Dulu dia kata Pemuda Pondan kerana tidak mahu demonstrasi. Khairy buktikan kepada nya, wahai si Parpukari, This is the way untuk turun ke jalan. Tidak mengganggu pekedai, Punya permit dan ikut undang undang segalanya berjalan dengan lancar dan baik. Buta ke mata kamu tidak dapat melihatnya semalam. Jika kamu tidak mahu mengakui kejayaan Pemuda semalam itu hak kamu yang pasti semua orang tahu kamu kecewa kerana Khairy berjaya lakukan semalam dan mendapat sambutan. Kamu tidak langsung mahu siarkan gambar Khairy yang menjadi hero dan filem kamu semalam tidak punya hero .

2) Belum sempat kamu menarik nafas untuk mendapat secukup oxsigen, kamu sekali dikejutkan dengan berita besar Khairy berjaya lakukan nya sekali lagi. Masuk terus telur kamu yang kecut itu dan sesak nafas kamu . Kali ini tidak ada blog atau laman web lain yang mahu menipu. kerana sudah mengambil iktibar dan pengalaman apabila cuba melaporkan berita yang tidak betul mengakibat kredibiliti mereka punah ke longkang termasuk lah Hse Of Parpukari kini yang sudah jadi Drain of Parpukari, kamu telah banyak lakukan kesilapan yang besar dengan memusuhi Ketua Pergerakan Pemuda UMNO. Kami suka kerana inilah masanya kami akan buktikan kepada rakyat betapa kamu ini sebenarnya penipu.

3) Saya tidak akan sentuh apa yang telah disentuh oleh http://1-mal.blogspot.com/2010/02/jejak-kasih-khairy-jamaluddin-dan.html. tetapi saya mahu menyentuh dari sudut lain.Saya rasa kamu ada berniat jahat dan berniat untuk mencari kemewahan diri dan semalam ada bloggers yang rapat dengan kamu berbisik dengan bloggers yang rapat dengan kami yang kamu tidak tahu mengatakan bahawa kamu boleh berbaik dengan KJ dengan syarat.......... Kj perlu faham apa yang perlu KJ lakukan, jika tidak kamu akan terus memerangi KJ. Perang sajalah Parpu , Peluru kamu sudah tumpul dan senang saja mahu kami patahkan. Kamu tidak lagi bertaring , banyak orang tahu kamu kerja untuk apa. Kenapa kamu berhenti kerja sebagai kerani cabuk di institusi kewangan . Ramai yang sudah tahu. Kami pinta kamu teruskanlah kerana lagi lama kamu buat kerja terkutuk ini , KJ lagi mendapat simpati dan nama kamu kian tenggelam. Itulah pengalaman kamu singkek sangat sebenarnya.

4) Semua yang kamu tulis dalam blog kamu baca ini , ini saya paparkan dan baca apa yang sebenarnya berlaku di sini. Kesian saya tenguk kemu , ini membayangkan kamu ini dirundung sakit jiwa dan kesunyian . Kamu seorang saja lagi yang sakit . Semalam program KJ amat berjaya dan pertemuan dengan PM juga berjaya. baca sini berbeza dengan apa yang kamu laporkan Sekali kamu tipu orang akan percaya ..ini selalu sangat orang akan panggil kamu penipu . Cukup lah sampai sini dulu. Kembali lah ke jalan yang benar Parpukari. Kamu adalah Pengalah, Tiba tiba saja Parpukari jadi meroyan dan kalau boleh seluruh blog nahu ditulis dengan cerita KJ , Kalau Parpu ini bijak , suku muka saja dah boleh pengaruh pembaca , Tapi kalau asyik laporkan berita tidak benar 30 muka pun orang tidak akan percaya. Parpu sekarang sedang bekerja keras untuk meraih kepercayaan pembaca yang sudah hilang.

5) Macam macam dia mahu tipu kerana mmahu buruk kan KJ . Kaya KJ dapat 200juta lah PM bagi , Ha ha ha ha ha ha nak pecah perut aku ketawa, Dia ni gila ke apa atau dah sasau. Tadi dia cuba bodohkan pemuda sekarang dia nak busukkan PM pula. Ingat PM tuh bodoh macam dia mahu bagi 200 juta untuk program 500 orang. Kesian, tulislah banyak banyak untuk dijadikan bahan lawak. terima kasihlah popularkan KJ.

6 comments:

Anonymous said...

Dia orang ni penakut , kat Parpukari komen kita semua dia tak siarkan dia siarkan komen budak anti KJ sampai 10 kali, dg tak ada org yang nak komen kat artikel dia.

Ayam Panas said...

Parpu di bayar setiausaha akhbar MB Perak...kutip duit....

Anonymous said...

parpukurap ni memang tak ada harga diri. Dah di katanya KJ macam-macam tetiba di peloknya pula. Aku dah agak memang bendol si parpukurap ni. badak gemok air tak punyai malu, muka wal tadahi berak aje gamaknya.

Anonymous said...

Ketua Pemuda Lembek...
Ketua Pemuda Bodek..
Ketua Pemuda Sengkek...
Ketua Pemuda Kaki robek...
Ketua Pemuda Bebek...
Ketua Pemuda Mengembek..
Ketua Pemuda .......

kih...
kih....

MALU AKU PUNYA KETUA PEMUDA BEGINI....

matamata said...

KORANG NI BUAT ARTIKEL MCM TAK ADA OTAK!. MCM BUDAK BODOH YANG TERENCAT AKAL. KESIAN AKU TENGOK!, KALAU KORANG KATA PARPUKARI X ADA HARGA DIRI, KORANG BRAPA PULAK HARGANYA?. APA KEBENDENYA YANG KORANG BUANG MASA MCM NI?. KECIK2 X NAK MAMPUS...DA BESAR NYUSAHKAN ORAG JEE.
APA2 PUN KJ TU BESAR PUNYA ANACONDA!!.

anak johor said...

kalau tak ada parpukari pun, orang umno mmg tak suka kj..pernah tau??

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP