Sikap YB Razali terpuji dan menandakan setiakawan

Thursday, February 4, 2010


Serangan peribadi kepada YB Razali oleh MYKMU menampakan betapa mereka tertekan apabila sangkaan mereka , mereka akan mendapat sambutan kali ini nyata meleset sama seperti apa yang mereka tuliskan dalam artikel hari ini akan kemenangan KJ sebagai satu kejutan. Rupa rupanya mereka merasakan kemenangan KJ adalah satu rebutan kerana mereka telah banyak sekali menanam modal dan begitu yakin bahawa Khir Toto akan menang di dalam pertandingan berkenaan. Walaupun Khir terlepas dari tuduhan rasuah , pemuda tahu apa yang sebenarnya berlaku. Itulah sebab Pemuda memilih yang benar benar boleh memimpin. Adalah satu kesalahan bagi mereka yang cuba merogol demokrasi yang telah lama di amalkan oleh UMNO.

Mereka bertandingan di satu padang yang adil , kesemua diberikan peluang yang sama . KJ ada kelemahan apabila beliau disabitkan dengan isu rasuah yang sebenarnya Pemuda tahu apakah yang berlaku sebenarnya. Perancangan ini telah terancang dengan teliti tetapi KJ berjaya memenangi juga pertandingan ini. "He Won" ......... Mengapa sukar benar untuk memahami . Dia menang , Khir Toyo dan Mukhriz kalah, sama seperti Rafidah Aziz , Mohd Mohammad Taib . Mereka ini semua kalah.

Masalah dalam pemuda , yang tidak setuju dengan Ketua Pemuda , itu baisalah , sesiapa juga yang jadi ketua Pemuda akan mengalami masalah yang sama. Manusia rambut sama hitam tetapi hati lain lain… Mereka tidak akan puas, jika KJ lantik orang lain ada lagi orang lain yang tidak setuju. Samalah seperti MYKMU, Jika Mukhriz menang mereka juga tidak setuju. Mana manusia pernah puas. Selagi manusia itu bernama manusia merka tidak akan puas. Apa saja yang KJ lakukan dalam Pemuda pasti merka tidak akan nampak. Mereka akan terus mencari kesalahan dan kelemahan dan kesalahan dan kelemahanlah yang akan mereka dapat.

YB Razali tidak perlu risau. YB Razali telah lakukan satu perkara yang betul yang mana ramai dari ahli Pemuda UMNO terkedu dengan keikhlasan dan ketegasan YB Razali, Jelas menampakan betapa Ketua Pemuda dan Naib ketua Pemuda UMNO begitu mantap sekali, Jangan takut dengan Mukhriz atau Khir Toyo kerana apa yang YB lakukan itu satu perkara yang terpuji yang sukar mereka boleh lakukan.

3 comments:

junaidi said...

Yess gandingan yang mantap. Hidup Pemuda.

Anonymous said...

Baguslah, dua dua orang dato Hisham, mantan KPUM, buat kerja elok elok dan relevankan Pemuda yang kian hari mencabar...

Lokman said...

MYKMU penipu anak dalang Rauf Jusoh.

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP