Ramai dah benci parpukari si penipu ini

Friday, February 12, 2010

Caption gambar: Si Parpukari buncit makan duit kutuk orang.

Semua orang tahu Parpukari sememangnya tidak sebulu dengan KJ bukan kerana dia benar benar tahu siapa KJ dan bukan dia kenal KJ secara peribadi dan dekat. Dia hanya cuma mencari kesalahan KJ Dari blog blog hasil fitnah pembangkang terhadap KJ dan juga yang mana dia terpaksa membenci KJ kerana KJ ada lah calon yang bertanding menentang toke nya , Mukhriz. Apabila Pemuda UMNO Malaysia menolak Mukhriz yang mereka begitu yakin untuk memenangi pemilihan Ketua Pemuda UMNO dahulu , hati Parpukari bertambah sakit dan bertambah lah kebencian beliau terhadap KJ. Bukan apa , Parpukari ini cari makan. Jika sekiranya Mukhriz menang . Bayangkan tentu sekali si Parpukari ini sudah pakai S Series. Inilah yang buat dia kecewa sangat dengan KJ. Bukan kerana dia tahu siapa KJ sebenarnya.

Kata si Parpukari , dia hanya insan akar umbi. Dia tidak kesah kenba kutuk. Tetapi makin hari makin ramai yang sudah membenci beliau dan jika blog yang menjadi aset beliau tidak ada kredibiliti , melaporkan berita tidak benar . Susah juga beliau mahu mencari makan. Maklumlah sebelum ini beliau hanya lah kerani cabuk biasa sahaja di sebuah institusi kewangan. Sebenarnya suara beliau bukan lah suara akar umbi, Suara beliau adalah suara individu yang mencuri dan mencilok berita berita dari laman lain untuk menjadi popular dan mencilok karya karya lakaran karkator orang lain . Kerja macam Parpukari ini mudah saja , Curi story orang , curi karikator orang dan yang bertanggung jawab adalah orang lain , Dia senang senang tuai hasil.

Kelakar , apabila si Parpukari ini cuba menghasut rakyat yang kononnya penyokong KJ semuanya menyokong Anwar Ibrahim dan benci PM. Ini perang saraf klass bawahan Parpukari yang tidak laku , perang saraf yang daj basi. Kalau lah penyokong KJ sokong Anwar sudah lama lah kami tulis dan sokong Anwar. Mungkin si Parpukari ini membaca pun tidak tahu. Yang paling best apabila banyak blog dan akhbar mengatakan Naib Ketua Pemuda UMNO mengatakan laman blog melaporkan berita yang salah termasuk lah blog pencilok Parpukari melaporkan berita salah baca ini , dia terus dengan tidak guna akal menuduh kami yang menafikan berita berkenaan dan menuduh mereka menipu. Kami melaporkan berdasarkan apa yang Datuk Razali laporkan dan kami lebih percaya Datuk Razali dari Parpukari.Katanya bloggers BN di Perak ramai yang telah mula membenci Parpukari ini.

8 comments:

Anonymous said...

apa pun alasan KJ harus letak jawatan...buat post banyak tentang peranan KJ dari menang itu hari sampai sekarang? Dato razali lagi kedepan berbanding KJ so memang padanlah KJ tu di balun secukup2nya. Balik muhasabah diri pandang dan jenguk bahagian2 atau cawangan2, adakah jentera pemuda bergerak dengan efisien...adakah program yg dilakukan pemuda? habuk pun tarak....Bila kita sebut Ketua Pemuda rakyat seolah2 telah terbyangkan yang Ketua Pemuda ini merupakan bakal PM akan datang tapi laykkah KJ nak jadi PM?

bab parpukari tu biarlah dia,dalam membaca ni kita tak perlu terlalu lurus bendul famai makna tersirat dan tersurat....

Anonymous said...

Salam Bro,

Terlebih dahulu, aku mohon berbanyak maaf kiranya apa yang aku tulis ni menyinggung mana2 pihak.

Aku salah seorang pengundi untuk MP Rembau. Jadi aku rasa tak salah kalau aku sekadar meluahkan apa yang aku rasa.

Sebelum ni ada aku baca di blog tentang Kalimullah serta apa yang cuba dilakukannya. Juga aku juga ada terbaca cubaan untuk mengaitkan Kalimullah dengan Pak Lah serta KJ. Jika benar apa yang cuba dilakukan Kalimullah itu benar makan KJ perlu menangkis tohmahan ini.

Satu lagi, bro kadang2 bila kita menuding jari(dengan jari telunjuk) kepada orang kita kena ingat jari2 kita juga menunjuk kepada diri kita. Orang lain juga mungkin boleh menuduh Bro ni blogger upahan KJ pula.

Dekian Bro, sekadar renungan.

pencinta kebenaran said...

bro..pada aku..aku cuma pentingkan negara kita ni tanpa fikir sapa2 jadi tokey..ye lah aku bukan ada kepentingan apa2 pun dlm politik..tapi kalau nak tanya apa pendapat aku ni...bg berambus la KJ tu..liabiliti pd umno adalah..nama je masuk oxford tp hampas..

aku pun x brapa berkenan dgn bahasa parpukari tu..tapi klau ko nak kutuk dia blogger upahan mukhriz tu..org len pun bleh kata ko tu pencinta KJ..

Anonymous said...

bro, ko kena terima kenyataan ramai org umno tak suka kj..orang tak suka kj bukan disebabkan parpukari tapi disebabkan diri kj sendiri..

Anonymous said...

Awak orang KJ ker?
Banyak dapt duit?
Berapa dia bayar?
Company mana dia lantik u jadi MD?
Apa background dia KJ?
Sebelum Pak Lah jadi PM dimana KJ dan Siapa KJ?
Siapa Jual MV Agusta?
Kenapa 4 ringgit?
Siapa yang kuang hajo pada TDM?


Leh jelaskan?

jujur ke awak ni?

Detguaq said...

hu hu hu....

Raksaksa kj rupanya...cuba-cuba untuk memakai dan berselindung di sebalik jubah BN...hu hu hu....

JILATLAH KJ sepuas-puasnya sementara rasa lemak masin duit kj masih ada...jilat sampai tawar baru kau beralih ke tuan baru....itupun kalau tuan baru mahu terima kau sebagai KHADAM.....

matamata said...

BRO BUKAN SEMUA YG DITULIS PARPUKARI TU X BETUL..LU MESTI INGAT YG LU TUPUN APA KURANGNYA. KALAU PARPUKARI TU DIUPAH OLEH MUKHRIS, LU PLAK MESTI DIUPAH OLEH KJ X GITU?. BRO...LU MESTI MAU INGAT, KJ X DIGE3MARI RAMAI ORG, JADI MASA DEPAN DIA DLM POLITIK UMNO HANYA BERSIFAT SEMENTARA. GUA NASIHAT LU SUPAYA BLAH SEBELUM TERLAMBAT BRO!

Anonymous said...

Haaah sekarang korang semua dah tau rupa paras si Parpukari Mulut Busuk Macam Puki Babi tuh....hahahaha. Suruh je la si KJ jolok sikit fulus kat si gemok tuh.... dia dah lama nak cari perhatian. Dapat fulus tapak kaki KJ pun dia bleh jilat...Parpu Parpu Parpu...Mulut Busuk Macam Puki Babi...hahahaha


-Bentara Cyber Perak-

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP