CO RAKSASA Hishammudin Menyerah BODY!!

Wednesday, March 19, 2008



Tingkat 38 Menara Pusat Dagangan Dunia Putra umpama kandang singa UMNO. Pejabat sayap Pemuda menggambarkan tenaga, keberanian dan barisan hadapan Parti Keramat UMNO. Ruang masuk pejabat yang serba baru dibawah jagaan orang kanan Dato' Hisham, PSU Pemuda merangkap ahli Parlimen Kota Belud Dato Rahman Dahalan ini dihiasi dengan gambar-gambar pejuang bangsa terdahulu termasuk Tun Razak, Tun Hussein, Sardon Jubir, Zahid Hamidi dan Najib Tun Razak.



Tepat jam 3 petang hari Selasa Mac 18, penyambung perjuangan mula menyusur masuk kedalam pintu pejabat Mesyuarat Tingkat 37 Menara PWTC. Apabila Ketua Pemuda, Dato' Hisham melangkah masuk, seolah-olah semangat pejuang-pejuang di Tingkat 28 meresap masuk kedalam jasad cucu pengasas UMNO ini. Mana mungkin Mukhriz akan terlepas?. Ini kali kedua dia memalukan sayap Pemuda dengan membelakangi Presiden dan Ketua Pemuda. Setidak-tidaknya pasti dilucutkan jawatan Pengerusi Biro Antarabangsa Pemuda UMNO.



Suasana di dalam mesyuarat EXCO itu amat tegang. Pegawai-pegawai anggota EXCO Pemuda yang menanti di luar bilik mesyuarat itu semakin berdebar-debar. Kepulan asap mengabui mata Anas, pegawai khas Mukhriz yang "dihadiahkan" oleh Dr Mahathir. Pegawai Khairy, Badak turut kelihatan tegang. Telefon bimbit masing-masing tidak berhenti berdering. Apabila Shahrul Setiausaha Kerja membuka pintu bilik menandakan mesyuarat itu tamat, pemberita dan pegawai EXCO bergegas ke pintu untuk menjenguk kedalam. Wajah majikan mereka membawa seribu makna.



Apabila Dato Hisham mengumumkan tiada tindakan yang akan diambil keatas surat Mukhriz, Anas dan rakan-rakannya bersorak gembira. Harison, EXCO yang dahulunya Setiausaha Kerja Pemuda mengukir senyuman. Dia berdiri tegak dibelakang Mukhriz . Khairy merenung kehadapan. Badak dan rakan-rakannya yang lain tergamam dengan kesudahan mesyuarat itu. Mustahil Mukhriz yang telah mengkhianati institusi itu dibiarkan bermaharajela.



Pegawai—pegawai yang masih diselubungi rasa terkejut, berbisik mengatakan bahawa Hisham Nordin dan Harison telah berjaya membawa pesanan Mahathir-Mukhriz terus ke telinga Dato' Hisham beberapa minit sebelum mesyuarat tersebut. Jika terdapat sebarang tindakan displin keatas Mukhriz, Dato Hisham akan melalui pemilihan Naib Presiden yang amat sukar.



Pegawai seorang EXCO dari negeri Utara berkata keputusan itu sukar dipercayai apa lagi diterima. Walaupun politik Dato Hisham sendiri yang menjadi pertaruhan,tidak pernah dalam sejarah Pemuda UMNO sayap itu kelihatan seperti "tiada tulang belakang" dan "pengecut". Pegawai Sazmi Miah yang bersorak bersama Anas pula berkata itu satu keputusan yang "adil" dan "bertepatan".



Mungkinkah Dato Hisham telah masuk ke perangkap Mahathir yang sebenar-benarnya mahu menguburkan Menteri Pelajaran itu?. Mungkinkah benar YB Razali, chai Naib Ketua Pemuda Mukhriz berjaya mengaburkan mata bos lamanya itu untuk kepentingan politiknya sendiri?. Apapun, pada hari ini, ramai yang menghadiri mesyuarat EXCO petang tadi mengatakan Tingkat 28, PWTC tidak boleh lagi digelar "kandang singa UMNO".

Apa percaturan politik Pemuda selepas ini?. Tunggu dan lihatlah….


9 comments:

Anonymous said...

Hisham memang pengecut. Play safe sahaja. Dulu kroni anwar lepas tu lari ke kem tun mahathir, lepas tu ke kem pak lah, sekarang ke kem najis.


HINDRAF

Anonymous said...

hahahahha aku tak sangka hisham pengecut.ko mmemang memalukan pemuda je.ko ingat percaturan politik ko nie betul....ko tak tau ko ni akan kena palam.ko nak jd KP mukhris palam ko....ko nak jd VP satu malaysia palam ko.apasal la ko takut sgt ngan mukhris.ingat kita kena ikut sokongan ahli pemuda.....

Anonymous said...

betul la korang cakap. Aku dah mula meluat tengok Kerismuddin ni. Dialah punca kita kalah undi Cina. Undi melayu pon dirosakkan dengan isu yuran yang kelam kabut.

lepas tu buat buat tak tahu pulak. AKu rasa Pak Lah dah silap, baik buang dia aja dari Rafidah!

khairybodoh said...

Menghiburkan la story korang...macam ada orang dalam je.tulis la sebab khairy lebih.aku nak sebarkan satu Malaysia

Lagu Buat Pengecut said...

Pagi tadi aku pergi sekolah tuisyen anak aku.sambil tunggu anak aku keluar.aku tengok2 sekumpulan anak2 kecil bermain.dalam asyik tgk diaorg bermain aku tertarik dengan satu lagu yg budak2 tu nyanyi.Lantas aku terilham untuk buat satu lagu untuk CO RAKSASA Hishammudin:
Asalamuualaikum..
Kum Apa?
Kum Bat?
Bat Apa?
Batman...
Man Apa?
Mentol..
Tol Apa?
Tolak.....(Tolak Hisham Pengecut)
Lak Apa?
Laksa..
Sa Apa?
Satu..
Tu Apa?
Tunang..
Nang Apa?
Nangka..
Ka Apa?
Kayu..
Yu Apa?
You BODOH Hisham......
HISHAM Bodoh...........
Hisham Pengecut........

Anonymous said...

Hahahah!lawak lagu tu!Aku suka!

adik hisham said...

Hisham Pengecut.....

adek hisham said...

Keturunan Tun Hussien diambang Kemusnahan
hisham...adek tahu Hisham dah mula takut pada bayang2 sendiri.Inilah kesan daripada salahnya percaturan politik Hisham...............Kesian adek tgk Hisham..Bagaikan Gila dengan angan-angan akibatnya angan-angan mengikat tubuh . Sekarang Hisham sudah mula takut pada bayang2 yang dia buat sendiri.Bayangan Tun Mahathir dan anaknya Mukriz, Tok Najib,Ku Li, Razali, Anis Hisyam, Harrison dll yang mengelapkan masa depannya…….Merekalah punca segala2nya.Hisham bagaikan banduan yg meringkuk dalam penjara dan memikirkan masa kesilapan dan dosa serta masa depan dia serta keluarganya.Keturunan Tun Hussien mula pupus ditelan azab dosa yg dibuat Hisham sendiri.Hisham bukan sekadar durhaka kepada parti keramatnya sendiri iaitu UMNO malahan keturunan Tun Hussien sendiri menanggung azabnya. Apa salahnya dosa UMNO dan Keturunan Tun Hussien yang menyebabkan Hisham sanggup berbuat demikian…Buruk sgtkah mereka ini…………Sedarlah Hisham bayangan2 makhluk seperti Tun Mahathir dan kroni2 ini semuanya membawa ko ke alam kebinasaan.
Ingatlah sememangnya dahulunya ko boleh megah dengan kuasa ko sebagai Kerishisham dalam Pemuda UMNO namun kini ko sudah diambang bagaikan Mati dicatuk katak. Ingatlah bahawa matnya ko bagaikan Mati Rusa kerana jejak, mati kuang kerana bunyi. Ini semua disebabkan kecelakaan ko yang suka menunjuk-nunjukan kelebihan ko sendiri. Terimalah akibatnya sekarang…..
Lihatlah……….orang-orang barisan kabinet yang baru dilantik YAB Pak Lah. Semua ini merupakan Panglima2 sebenar Pak Lah yang bakal mandi dan makan engko habis-habisan. Engko kesorangan sekarang Hisham.Ko jgn rasa budak Tok Najib akan bantu engko dalam medan pertempuran antara ko dgn Paglima2 Pak Lah. Itulah engko.....Orang yang boleh back up ko selama ini di dalam Pemuda ko bunuh sama sekali. Skarang apa dah jadi. Hisham ko terlalu memandang rendah kepada kekuatan ko. Ahli-ahli Pemuda sudah mula sangsi dan kecewa di bawah pemerintahan ko Hisham. Mereka sudah mula berpaling tadah dan yang buruk sekali Pemuda sudah berpecah. Ini semua berpunca daripada kredibeliti ko sebagai ketua sudah dinafikan.Ko bukannya lagi PEMIMPIN sebaliknya DIPIMPIN. Masih ingatkah ko kepada Gus Dur (Bekas Presiden Indonesia).Jika diteliti sejarah Gus Dur ini bermakna sejarah ko dengan dia hampir sama.......Penasihat2 ko selama inilah yang memeusnahkan engko.Mereka2 ini bukannya PeNasihat sebaliknya Pemusnahsihat ko....Tindakan ko tidak mengambil tindakan ke atas Mukriz anak Tun Mahathir adalah satu kesilapan paling besar dalam kerier ko sebagai Ketua Pemuda...................................Wahai Hisham Fikir-fikirkanlah.

sundel bolong said...

Mukriz? Hishamudin? Sape 2ekor berok nih? Hisham, aku dgr citer dia ni dulu bapok? btul ke? hahaha... psl tonggang todi tuh semua org dah tau beb, Xpyh nk cite la... lgpon korg tgk la sape atok & ayah dia dulu? onn jaafar & hussin onn pernah menentang umno satu ketika dahulu... so, kalau bapak dah kencing berlari, anak lagi lah kencing sambil minum todi... buang maso ajolah nk sokong hisham nih, penakot & pondan... xkan la korg nk bapok jd pemimpin korg? bak kata nabil, lu pikir la sendiri.............. mukriz ni sapo? aku raso sumo org tau, dio nih anak kpd tuo kutuk Xsedar diri, mantat (mantan) PM kta dulu... seorg yg bodoh sombong, bajet power & perasan bagus punya pemimpin dia nih... dulu time kuli nk lwn ko kata mcm2 kt kuli, ko kata kuli pengkhianat bangsa... tp tu dulu... tp skang nih bl dah Xjd PM lg, ko kata kuli lah pejuang bangsa yg plg luhur sbb berani lwn pak lah... hahaha... punya lah bodoh!!! kucung kurap kt blkg umah aku pon lg pandai... ckp mmg putar alam, almaklom lah ada keturunan tuttttt... hahaha... mmg lidah biawak btul... sape yg wujudkn sistem kouta dlm pemilihn agong umno kalau bukn si lidah biawak nih? mahathir mmg selalu lupa... like father like son of da bitches lah beb... mukriz yg aku rasa seorg pemimpin yg lgsg xreti nk brckp, even aku nengok kalau dio berucap pakai teks pon tunggang langgang, baik xpyh masuk politik la... nk brckp pon Xreti inikn pulak nk memimpin? lupakan saja lah... lg luas botak kt pale dia, lg bodoh la gamaknyer anak si lidah biawak nih... sonang cito, MUKRIZ & HISHAM mmg samo2 bangang!!! hahahahaha............... lu pikr la sndr!!!

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP