Di mana HERO Naib Ketua Pemuda UMNO RAKSASA KJ??

Wednesday, March 19, 2008





Sudah 4 tahun berlalu, dan NKP UMNO kini lari dari suluhan lampu politik nasional. Di manakah ketua samseng UMNO hari ini? Selepas keputusan PRU 12, calon-calon yang kecundang sibuk mencari kambing hitam untuk disembelih melalui sms dan media alternatif, dan sudah tentunya lah KJ yang menjadi kambing hybrid yang dicampakkan ke dalam gulai kawah. Antara orang pertama menunding jari ialah seorang Menteri veteran yang terus menerus menyalahkan menantu kesayangan Perdana Menteri secara terang-terangan.

Ada sesetengah penganlisa politik dalaman menyatakan bahawa hero WaWawI ini telah lari kontang kanting hilang punca. Ramai Pemuda UMNO, melalui gerakan yang dikepalai oleh Mukhriz, sibuk menabur sms seperti menuang minyak yang panas menyalahkan KJ atas kekalahan BN terutamanya di Kelantan.

Ada pula yang menyatakan dia hanya menunggu 5 Mei ini, apabila Parlimen akan mula bersidang dan menjadikan medan tempur beregu dengan Mukhriz yang bakal di kotak katik oleh pembangkang.
Ada pula yang membuat spekulasi KJ sudah bermula berbincang dengan pasukan Datuk Seri Najib Razak Timbalan Presiden untuk membantu politik masa depan nya, kerana KJ sendiri kurang yakin Dato Hishamuddin (Boss KJ) dapat mengalahkan Dato Mukhriz untuk merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO Malaysia, atau pun lebih bahaya kerusi Naib Presiden UMNO Malaysia. Plan Dato Hishamuddin untuk mengunakan KJ sebagai penghadang beliau daripada Mukhriz kian lesap, selepas mendapat berita Khir Toyo dan Mukhriz akan menjadi tiket pertama, iaitu Khir Toyo untuk VP UMNO Malaysia dan Mukhriz KP UMNO Malaysia dan lebih ketara bekas Setiausaha Sulitnya YB Razali Ibrahim sebagai NKP.


Disinilah KJ tersepit antara Bossnya Hisham dan gerakan Mukhriz. Apa pilihan tiket 2 anda?

15 comments:

Anonymous said...

Dah merajuk kot. Tapi sabar brader, u umur baru 32, ada 30 tahun lagi dalam politik. Baik u gabung dgn Anwar, peluang lebih cerah.


Man Kupang Punjangga

Reformasi!!!!!!!

uwgbw said...

bahaya bro............anwar manusia yang paling bahaya.anwar merupakan jelmaan yahudi.hubungan dia dengan Yahudi tak boleh dinafikan lagi.semua org tahu semua tu.kalau zaman dahulu, tanah melayu dihantui oleh hantu-hantu komunis dan jepun/tali barut jepun dan komunis.skarang talibarut yahudi adalah musuh no 1 negara yang patut kita hapuskan.bahaya anwar ni......jgn bagi dia muka.........

hero said...

di mana ezam md nooor
di mana roslan kasim
di mana marina yusof
di mana semua ni

Anonymous said...

Kalau Anwar bersekongkol dengan Yahudi, macam mana pulak dengan KJ? Dia pun bersekongkol dengan Singapura untuk jual negaranya pada 'singa' di seberang Tambak Johor tu.
Memangla KJ ni muda lagi....tapi kene selalu mau ingat, kuasa tuhan boleh ambik nyawa sesiapa pun tak kira muda atau tua. Bukan aku mintak dia mati cepat, tapi ingatlah...kalau dia rasa dia ada kuasa besar di Malaysia ni, ada lagi kuasa yang maha besar yang menguasai seluruh dunia ni. Tapi persoalannya apa yang boleh dibawa bila mati esok.....harta, kemewahan, kekayaan, kekuasaan atau saham berjuta dolar?

Anonymous said...

KJ ada wawasan... kita perlukan melayu muda yang berwawasan.

Sekarang ni aku lihat, melayu bercakaran antara satu sama lain. Bangsa lain hanya lihat dan senyum.

Aku tak sokong mana2 tapi sedih dengan bangsaku sendiri. Tak boleh kah kita bersatu...

Ini tidak, mengyahudikan, mengkafirkan dan macam2 lagi. Tapi semuanya ISLAM!

Zaman kejatuhan melayu makin hampir...

Hulubalang Pemalam

Anonymous said...

apa punya melayu la ko ni suruh KJ gabung ngan anwar.apasal la ko tak boleh menilai seorang pemimpin utk negara.kalau anwar hebat sgt apasal dlu die tak dapat jd PM...mesti la ada sebab die tak jd PM bangang....ko masih lg tertipu ngan dakyah anwar.ko balik masuk kan otak ko dlm washer mchine dlu bodoh.kalau tak de ko dtg umah aku.

satu lagi ko nampak ke KJ jual tanah kat singapura.bila masa lak die jd broker tanah.setahu aku die ni NKP je.

satu lagi yg korang risau KJ hilang ni apasal?nanti die keluar baru korang tau....baru korang yang mengelabah lak.

Hantu RAYA said...

BESTNYE!!!!! KHAIRY JAMALUDDIN AKA RAKSASA AIR KJ sudah hilang....

Happy gila aku dia dah hilang.. apa yang aku nak and kawan2 nak dah tercapai!!! YAHOOOOO!!!!!!
Akhirnya berjaya gak kita semua palam KJ!!!!!!!!!!!!!

Rasa lega dia dah kena simpan BUNIAN!!!!! PUTRI BUNIAN GUNUNG DATO!!!!!!! hahahahahahahhahahahahah

Aku dengar dia kena terajang ngan Pak Lah!!!!

Anonymous said...

Non of my business !!! Itu hal korang. Pemuda UMNO who?

HantuRAYA said...

YOU STUPID!!!!!!!! PEMUDA UMNO RULES BRO!!!!!!! U MUST BE A FUCKING CINA PUKI!!!

bro_jinggo said...

Apasal Korang semua rundu KJ ker!!! Tak payah la korang semua nak rindu2 kat dia.

Bila KJ hari2 masuk tv, keluar paper... korang cakap KJ guna tiket nikah. BOLEH JALAN LA!!!

Kalau tak kerana usaha KJ memajukan dirinya, KJ takkan sampai ketahap sekarang ni.

Kalau Mukhriz ditakdirkan Berkahwin dengan Nuri... belum pasti dia berada ditahap yg KJ bertapak sekarang.

Tah nape baru2 ni je pulak Mukhriz terhegeh2 nak cari publisiti murahan.Tp baru nak mulakan selangkah dah kena pancung.Bisu terus... kesian Mukhriz yang hinggus...

prokhairy.blogspot.com

saga said...

haha..muhkriz pon tumpang populariti bapak die..takyah nak bangga la wahai mukhriz

Anonymous said...

Saya setuju dgn pendapat uwgbw.

Anwar dgn Khairy 2x5. Sama aje perangai diaorg tu. Kalu tidak masakan Anwar sanggup buat kenyataan bahawa dia sanggup menggadaikan maruah melayu semata-mata nak jadi PM.Sikit hari nanti jadi mcm Melayu kat negara jiran.
Jadi kaum minoriti.Fikir-fikirkan..
Dan selamat beramal.

MS.PUCHONG

azizah said...

selamba korang.....
anwar tu dah x macam org islam dah...anwar tue tiada sudah sifat kemelayuan...nama je dlu pres abim..tp boleh duduk semeja di majlis yg ade hidangkan arak...

walaupun kj masih muda,kita perlu pikir yg kita perlu perubahan...pikiran org2 muda diperlukan juga disamping mendapat nasihat dari yg berpengalaman juga..

azmin ali said...

reformasi butuh pak hang man kupang pujangga!!!!
anwar tue perosak bangsa...kau tau x???

adek cantek said...

hahaha....aku suka........anwar memang tali barut yahudi.......

RAKSASABN HOT VIDEO

Followers

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP